Mitch Belei

نواختن ویولا و ویولن را یاد بگیرید

سلام، من میچ هستم، من یک ویولن آزاد هستم و در لندن زندگی می کنم. من همچنین سالها معلم و عضو مرکز موسیقی لندن هستم و به صورت خصوصی ویولن و ویولا را تدریس می کنم.

من با ارکسترها و هنرمندان بی‌شماری در سرتاسر اروپا و بریتانیا همکاری کرده‌ام، مانند ارکستر سمفونیک لندن، ارکستر سمفونیک ملی RTE - دوبلین، ارکستر فیلارمونیک رویال لیورپول، ارکستر متروپولیتن لندن، ارکستر سمفونیک بورنموث، ارکستر فیلارمونیا. .

علاوه بر پروژه های ارکسترال، من یک مجری فداکار موسیقی مجلسی هستم و با گروه های مجلسی مختلف در سراسر اروپا کنسرت برگزار کرده ام. من تا سال 2022 عضو گروه چهارگانه Modulus بودم و ما در بریتانیا و بسیاری از کشورهای دیگر تور داشته‌ایم و در ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی ملی و بین‌المللی از جمله BBC Radio 3 - In Tune پخش شده‌ایم.

من ویولا را در کلوژ، رومانی در "آکادمی موسیقی Gh. Dima" نزد پروفسور خواندم. ماریوس سوآسان و "دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی، گراتس" اتریش با پروفسور. ماتیاس مورر.

من با مدل ویولا Antonio Hieronymous Amati 1615 ساخته شده توسط John Dilworth در سال 2005 می نوازم.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره مقدماتی ویولا/ویولن

Viola/Violin Beginner course

" این یک دوره مبتدی است، برای شروع به یک ویولن یا ویولا و یک آرشه نیاز دارید. من شما را از صفر به قهرمان خواهم رساند. . . نه واقعا! اما شما قادر خواهید بود یک زیبا بسازید. .."


آموزش دوره متوسط ​​ویولن ویولا

Intermediate violin-viola course

مقیاس ها، مطالعات، آهنگ، نحوه تمرین - همه این موارد در دوره متوسط ​​توضیح داده شده است. لطفا نظرات خود را به من بگویید و از آن لذت ببرید!