Makiko Orser

تصویرگر/گرافیست/عکاس پرتره

سلام، من ماکیکو اورسر هستم. من به عنوان یک تصویرگر مستقل، گرافیست در کنار داشتن یک استودیوی عکاسی پرتره موفق در میشیگان کار کرده ام. من دارای مدرک طراحی گرافیک از کالج هنر کالیفرنیا هستم، تجربه طراحی شخصیت ها و آیتم های جدید و انتشار مجلات کودکان از توکیو، ژاپن، سانفرانسیسکو، لس آنجلس، و نیویورک، ایالات متحده را دارم. سال 2019 بسیار خاص است، اولین مجله هنری کتاب ذهن آگاهی من، این صفحه را پر کنید (31 دسامبر 2022) منتشر خواهد شد. با این حال، من عاشق یادگیری نکات و تکنیک های جدید، ایجاد و کاوش، و الهام گرفتن هستم. امیدوارم شما را در کلاس خود ببینم!

وب سایت من:

رسانه‌های اجتماعی:، تویتر،

کانال یوتیوب:

فروشگاه Etsy:

گل قاشقی:

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت گل کاغذی

Crafting A Paper Flower

گل کاغذی برای دکور عروسی، حمام نوزاد، حمام عروس، دکور مراسم و حتی فقط برای اتاق کودک و مهد کودک بسیار محبوب بوده است. درست کردن و رفتن آسان است. ..


آموزش آشپزی خانگی ژاپنی - Oshi Zushi

Japanese Home Cooking - Oshi Zushi

این کلاس برای کسانی است که علاقه مند به تهیه سوشی در خانه هستند. با استفاده از تکنیک قالب گیری، می توانید یک سوشی ساده و زیبا را در کمتر از یک ساعت درست کنید. تی ..


آموزش آشپزی خانگی ژاپنی: Gyoza (استیکرها)

Japanese Home Cooking: Gyoza (potstickers)

این کلاس برای کسانی است که می‌خواهند استیکرهایی به سبک ژاپنی به نام Gyoza در خانه بسازند. گیوزا یکی از غذاهای روزمره مردم ژاپن است و کاملاً مناسب است. ..