Andrey Samarin

نقاشی آکادمیک

نام من آندری سامارین است و یک هنرمند حرفه ای و متخصص در طراحی آکادمیک هستم. الهام بخش من بدن انسان است و مطمئن هستم که انسان کامل ترین موجود در جهان است و اگر نسبت های انسانی را کشف کنیم می توانیم کشف کنیم که دنیا چیست.
من در حال آموزش طراحی و نقاشی در جهان هستم. استودیوی هنری خودم مستقر در روسیه برای بیش از 16 سال. من مدل‌های آموزشی و تکنیک‌های آموزشی زیادی را برای کمک به هنرمندان مبتدی در ایجاد و بهبود مهارت‌های خود ایجاد کردم.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه کشیدن جمجمه انسان دوره نقاشی آکادمیک

How to draw a Human Skull. Academic Drawing Course

سلام! این یک دوره آموزشی طراحی آکادمیک درباره نحوه ترسیم جمجمه انسان برای افرادی است که می‌خواهند مهارت‌های خود را در طراحی پرتره بهبود بخشند. ..


آموزش دیدگاه جهانی. یک تمرین نقاشی که هر هنرمندی باید انجام دهد

The Universal Perspective. A Drawing Exercise Every Artist Should Do

"روش صحیح یادگیری طراحی را انتخاب کنید. نقطه قوت دوره من این است که بر اساس همان روشی است که هنرمندان حرفه ای استفاده می کنند: یادگیری اصول. .."


آموزش مطالعه ساختار بنیادی لب. ساختمان طرح نقاشی آکادمیک روسیه

Lips Fundamental Structure Study. Russian Academic Drawing Scheme Building

"دوستان من، سلام، همه! این آندری سامارین است. اجازه دهید شما را به کلاس طراحی خود دعوت کنم، جایی که لب های انسان را بازسازی خواهیم کرد. ما نقاشی خواهیم کرد، یاد خواهیم گرفت و مطالعه خواهیم کرد. .."


آموزش چشم انداز. 5 کار عملی که به شما کمک می کند همه چیز را در مورد پرسپکتیو خطی یاد بگیرید

The Perspective. 5 practical tasks to help you learn all about linear perspective

"درباره این کلاس زمان مطالعه دیدگاه خطی فرا رسیده است. آنچه اکنون به شما پیشنهاد می کنم، شرکت در یک ماراتن است که به چندین کار عملی تقسیم شده است. کمک خواهد کرد. .."