Greg Radcliffe

عکاس | طراح | کارآفرین

سلام، نام من گرگ است. من 2 دهه آخر کار حرفه ای خود را به عنوان طراح، عکاس، برنامه نویس، وبلاگ نویس و کارآفرین گذرانده ام. من همچنین یک شوهر و یک پدر 3 فرزند هستم، بنابراین از همه کسانی که به دنبال یافتن تعادل مناسب کار و زندگی هستند قدردانی می کنم. این یکی از دلایلی است که من به آموزش مهارت‌های نرم‌افزاری که زندگی حرفه‌ای آن‌ها را به جلو می‌برد، بلکه رویکردهای گردش کار هوشمندی که زمان را به آنها باز می‌گرداند، بسیار مشتاق هستم.

حوزه اصلی تمرکز من طراحی و عکاسی است، اما من همچنین عاشق برنامه نویسی، طراحی پایگاه داده، و تقریباً هر چیزی که به زندگی کارآفرینی مربوط می شود، هستم.

من مشتاقانه منتظرم که دانش (و اشتیاقم به) نرم افزار را با شما به اشتراک بگذارم. هدف من این است که نه تنها به شما کمک کنم در استفاده از نرم افزار مهارت داشته باشید، بلکه به شما کمک کنم هوشمندتر و کارآمدتر کار کنید.

به سلامتی،

گرگ

دوره های این مدرس:

آموزش چالش شروع سریع Canva 1 ساعته

The 1-Hour Canva Quick Start Challenge

هیچ کس از ناامیدی ناشی از یادگیری چیزهای جدید لذت نمی برد. چرا این کار نمی کند! من کامپیوترم را از پنجره بیرون می اندازم! هی فهمیدم ما یک ..


آموزش دوره کارشناسی ارشد Canva برای سال 2022 و فراتر از آن: ایجاد گرافیک و دارایی های بازاریابی بهتر در زمان کمتر!

The Canva Master Course for 2022 & Beyond: Create Better Graphics & Marketing Assets in Less Time!

"آیا آماده اید تا در زمان کمتر و بدون سردرد طرح های بهتری خلق کنید؟ دانش آموزان در این دوره نه تنها یاد می گیرند که چگونه با Canv طرح های عالی ایجاد کنند. .."