Devika Mahajan

هنرمند و تصویرگر @The Artsychoke

اسم من دویکا چاندرابابو ماهاجان است و من یک هنرمند، معمار، تصویرگر و طراح الگوی سطح هستم (به ویژه به این ترتیب) که در پنجاب، هند زندگی می کنم.

من از دوران کودکی نقاشی می‌کردم و حتی به عنوان یک بزرگسال شاغل در حال تمرین معماری، هنر چیزی است که مرا واقعاً خوشحال کرد. بنابراین در سال 2018 جهش بزرگی از ایمان انجام دادم و تمرین معماری خود را به حالت تعلیق درآوردم تا یک هنرمند تمام وقت شوم و برند هنری خود را راه‌اندازی کردم.

علاوه بر فروش نقاشی‌های اکریلیک و آبرنگ اصلی، من همچنین مجوز کارم را به صورت آنلاین در وب‌سایت‌های چاپ بر اساس تقاضا مانند Society6، Redbubble و Teepublic می‌دهم.

من عاشق معماری و طبیعت هستم و شما آنها را به عنوان الهام بخش بیشتر هنر من خواهید یافت.

من عمدتاً به دو سبک پایبند هستم - بازیگوش عجیب و غریب مانند برخی از تصاویر معماری من و جزئیات پیچیده مانند الگوهای گل من یا .

همیشه چیزهایی را در اطرافم پیدا می کنم که علاقه ام را برانگیخته و از این رو دائماً در حال کاوش و آزمایش سبک ها، تکنیک ها و رسانه های جدید هستم.

​برای دانستن بیشتر در مورد من و کارم، وب سایت من را بررسی کنید یا من را در اینستاگرام دنبال کنید @the_artsychoke

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی شهری: یاد بگیرید که ساختمان ها را به شیوه ای سرگرم کننده و رنگارنگ به تصویر بکشید

Urban Sketching: Learn to Illustrate Buildings in a Fun and Colorful Way

این کلاس در مورد یادگیری به تصویر کشیدن ساختمان ها و مکان ها به روشی سرگرم کننده، آسان و رنگارنگ با به تصویر کشیدن آنها با حداقل جزئیات و رنگ های چشمگیر است. این است. ..


آموزش حداقل مواد گیاهی آبرنگ: برگها و گلهای ساده و سبک شده را رنگ کنید

Minimal Watercolor Botanicals: Paint Simplified and Stylised Leaves and Florals

"در این کلاس من به شما آموزش می دهم که چگونه با استفاده از آبرنگ، برگ ها و گل های ساده و مینیمال را نقاشی کنید. ما هیچ تکنیک پیچیده ای را پوشش نخواهیم داد. .."


آموزش تصویر گیاه شناسی: الگوی گل هندی ساده را در گواش نقاشی کنید

Botanical Illustration: Paint a Simple Indian Floral Pattern in Gouache

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که یک الگوی گل ساده را با الهام از طرح های گل کلاسیک هند در سبکی بسیار منحصر به فرد ترسیم و نقاشی کنید. را پوشش خواهیم داد. .."


آموزش مناظر آبرنگ: نقاشی آسان در مزرعه اسطوخودوس

Watercolor Landscapes: Easy Lavender Field Painting

این یک کلاس بسیار آسان در مورد نحوه طراحی و نقاشی یک مزرعه بسیار ساده اسطوخودوس با استفاده از آبرنگ است. شما یاد خواهید گرفت: چگونه یک طرح در پرسپکتیو 1 نقطه ای بسازیم. ..


آموزش معرفی گواش از طریق نقاشی باغ گل های وحشی پر جنب و جوش

Introduction to Gouache through a Vibrant Wildflower Garden Painting

"در این شما یاد خواهید گرفت که یک صحنه باغ گل های وحشی پر از گل های رنگارنگ پر جنب و جوش را نقاشی کنید. همچنین یک کلاس مقدماتی برای گواش است و ما خواهیم بود..."