Mehmet Emin Aykurt

طراح صنعتی و گرافیک، مدرس طراحی

در Discord به من بپیوندید: https://discord.gg/wch4WWaAYq

من از گروه طراحی صنعتی METU (بهترین دانشگاه ترکیه) (ODTÜ) فارغ التحصیل شده ام و مدرک کارشناسی ارشد خود را از گروه طراحی صنعتی ITU گرفته ام. الان دارم تحصیلات دکترا رو انجام میدم. من از سال 2008 در دانشگاه Erciyes تدریس می کنم. من یک آژانس دیجیتال دارم که در آن وب سایت، هویت سازمانی، استراتژی کسب و کار و طراحی های ارتباط بصری می سازم. من 16 سال سابقه کار در زمینه طراحی گرافیک دارم. من بیش از 500 طرح گرافیکی منتشر شده و بیش از 200 طراحی وب ایجاد کرده ام. من تجربیاتم را در مورد Skillshare به اشتراک می گذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Animate CC Masterclass: تبلیغات بنری و انیمیشن HTML5

Adobe Animate CC Masterclass: HTML5 Banner Ads and Animation

"این دوره برای تمامی کاربرانی طراحی شده است که می خواهند نحوه ساخت انیمیشن های گرافیکی را بیاموزند و از این مهارت ها برای برنامه ریزی، ساخت و انتشار کارتون و ... استفاده کنند."


آموزش تقلب و انیمیشن کاراکترهای کارتونی در Adobe Animate CC

Cartoon Character Rigging and Animation in Adobe Animate CC

" طراحی شخصیت، تقلب و انیمیشن را در Adobe Animate CC از ابتدا یاد بگیرید! در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک کارتو بکشید، ریگ کنید (افزودن استخوان ها) و متحرک سازی کنید. .."


آموزش اصول طراحی لوگو و مراحل طراحی لوگو Reallife با Adobe Illustrator

Logo Design Basics and Reallife Logo Design Steps with Adobe Illustrator

جنبه های نظری لوگوها، دسته بندی های اصلی لوگو، خواص آنها و تکنیک های طراحی لوگو را بیاموزید. تکنیک های پوشش داده شده در این کلاس به شما در یافتن inspi کمک می کند. ..