Joshua McKinley

طراح، Project Runway فصل 9 و All-Stars 2

استعداد، اصالت و شخصیت کلماتی هستند که برای توصیف استعداد در حال رشد من در مد استفاده می‌شوند. من که در موسسه فناوری مد نیویورک و فلورانس، Polimoda ایتالیا تحصیل کرده ام، واضح است که من انگیزه دارم که برش های کلاسیک را در پارچه های نوآورانه با فناوری پیشرفته تجربه کنم و در جنبه هایی از دنیای مد که دیگر طراحان در مورد آنها تردید داشته باشند، بپردازم. در نتیجه، من به خاطر زیبایی شناسی "هرچه بیشتر، بهتر است" بدنام هستم.

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که این فرصت را داشتم که کارم را به جهانیان نشان دهم و به عنوان نایب قهرمان فصل نهم پروژه باند نامزد جایزه امی و چهار پایانی Project Runway All-stars 2، اشتیاق بی عیب و نقص من، به موفقیت برسم. زیرا همه چیزهایی که می درخشند بی رقیب هستند!

من همچنان بر روی مجموعه لباس‌های مردانه و لباس زنانه‌ام تمرکز می‌کنم، در حالی که با جاناتان کین روی مجموعه‌ای کپسولی از لباس‌ها و لباس‌های مجلسی همکاری می‌کنم که کاملاً برای فرش قرمز، جشن‌ها و بهترین مجالس در سراسر جهان مناسب است. از طریق خیره کردن برندم، امیدوارم کار من به دیگران الهام بخشد تا رویاهای خود را دنبال کنند و هرگز تسلیم نشوند!

دوره های این مدرس:

آموزش لباس خود را بسازید: مقدمه ای بر ساخت پوشاک

Make Your Own Clothing: Introduction to Garment Construction

درک ساخت لباس به معنای قدردانی از تفاوت کیفیت بین "مد سریع" و یک لباس زیبا ساخته شده است که یک دهه دوام می آورد. ..