Angelique Noll

هنرمند و نویسنده

اسم من آنجی است و یک نویسنده و هنرمند هستم.

سفر نویسندگی من از سال‌ها پیش زمانی شروع شد که دوره‌های روزنامه‌نگاری و روزنامه‌نگاری پیشرفته را گذراندم و شروع به نوشتن مقالات و داستان‌های کوتاه مستقل برای مجلات کردم که در آفریقای جنوبی، نیوزلند و استرالیا منتشر می‌شدند. من همچنین یک کارگاه نویسندگان را طراحی و میزبانی کردم، که در طول یک ماه، با جلسات حضوری هفتگی و نوشته‌های زیادی از شرکت‌کنندگان در بین جلسات برگزار شد.

سفر هنرهای زیبای من درست از اینجا در Skillshare، در سال 2017 آغاز شد. من در کلاس‌های هنری سرگرم‌کننده در رسانه‌های مختلف شرکت کردم، زیرا قبلاً هرگز هنرهای زیبا انجام نداده بودم و تجربه‌ای نداشتم، اما می‌دانستم که می‌خواهم یاد بگیرم. به تدریج از کلاس‌های سرگرم‌کننده و اکتشافی به کلاس‌های جدی‌تر که برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند مهارت‌های هنرهای زیبای خود را بیشتر ببرند طراحی شده‌اند، رفتم و دروس خصوصی خارج از Skillshare شرکت کردم. اما همه چیز از اینجا شروع شد، بنابراین اگر در هنر تازه کار هستید، فقط بدانید که هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست!

سال‌های زیادی طول کشید تا در سبک‌های هنری مختلف بازی کنم تا در نهایت به نوع هنری که می‌خواهم خلق کنم، بیاندیشم. اکنون که یک هنرمند تمام وقت هستم، تنها می‌توانم به سال‌های سرگرمی و بازی و تجربه با سپاسگزاری نگاه کنم. امیدوارم از کلاس های ارائه شده در اینجا لذت ببرید و در سفر خود نیز کمی لذت ببرید.

"بسیار از شما برای این درس‌ها متشکرم. فکر می‌کنم آن‌ها همان چیزی هستند که من به آن نیاز دارم. من با تمرین جریان آگاهی شروع کردم. از آنچه جریان داشت شگفت‌زده شدم. و از شما برای به اشتراک گذاشتن ابزارهایتان بسیار سپاسگزارم. :) "

از دوره آموزشی توسعه بصری برای نویسندگان

من مدت زیادی مدیتیشن کننده هستم اما به نحوی آن را به نوشته هایم مرتبط نکردم. از شما برای تلنگر ملایم و راهنمایی های منطقی شما متشکرم!

از دوره توسعه شهودی برای نویسندگان

عالی! بسیار مفید حتی در محل کار من و نه فقط نوشتن شخصی من! متشکرم.

از 6 هک سرگرم کننده برای نوشتن خلاقانه

از راهنمایی واضح شما متشکرم. ایده های خوب. من چند مورد را امتحان خواهم کرد.

از 6 هک سرگرم کننده برای نوشتن خلاقانه

دوره های این مدرس:

آموزش مجله هنری برای مبتدیان شماره 1 - شکل چیزهای آینده

Art Journaling for Beginners #1 - The shape of things to come

"به مجموعه مجله هنری برای مبتدیان خوش آمدید. این مجموعه برای هر کسی که احساس می کند دوست دارد خلاق تر باشد، اما بسیار ترسیده است. . .


آموزش مجله هنری برای مبتدیان - آبرنگ های بی عیب و نقص

Art Journaling for Beginners - Foolproof Watercolours

آیا به دنبال یک راه سرگرم کننده و آسان برای بازی با آبرنگ در مجله هنری خود هستید؟ اگر هرگز صفحه ای با آبرنگ در ژورنال هنری خود نگذاشته اید، یا اگر دارید. ..


آموزش مجله طبیعت آبرنگ - ساحل، صخره ها و چمن را رنگ کنید

Watercolor Nature Journal - Paint Beach, Rocks and Grass

" این دومین کلاس در مجموعه مجله طبیعت آبرنگ است. هر چند لازم نیست آنها را به ترتیب انجام دهید. آنها به عناصر مجزای na تقسیم می شوند. .."


آموزش مجله طبیعت آبرنگ

Watercolour Nature Journaling

من عاشق نگه داشتن یک دفتر خاطرات طبیعت هستم، اما نقاشی با آبرنگ در طبیعت می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر در حال پیاده روی یا مسافرت هستید و کوتاه مدت هستید. ..


آموزش مجله طبیعت آبرنگ - پروانه ها و پروانه های آسان در 4 مرحله

Watercolour Nature Journal - Easy Moths and Butterflies in 4 steps

"لطفاً توجه داشته باشید: این کلاس برای مبتدیان است و من از کتابی با تصاویر زرق و برق دار آلیس پاتولو استفاده می کنم تا به مبتدی ها نشان دهم که چگونه می توانید نقاشی زیر را تمرین کنید..."


آموزش تمرین نویسندگان

Writers Workout

هدف این کلاس نویسندگی نویسندگان جدیدی است که دقیقاً نمی دانند از کجا شروع کنند و به دنبال چند ایده برای نوشتن هستند تا به آنها کمک کند تا یک قانون هدفمند و هدفمند ایجاد کنند.


آموزش چگونه داستان کوتاه بنویسیم

How to Write Short Stories

"به عنوان یک نویسنده، من بیشتر داستان های کوتاه و مقالاتی را برای مجلات می نویسم و ​​در این کلاس شما را از مراحلی که هنگام نوشتن داستان های کوتاهم استفاده می کنم، راهنمایی می کنم. یو...."


آموزش برخورد با Gremlins خلاق

Dealing with Creative Gremlins

در این کلاس با گرملین‌های خلاق خود بازی می‌کنیم و کمی از آنها فاصله می‌گیریم، اما حمایت خلاق/روح خلاق درونی خود را نیز شناسایی می‌کنیم. همه ما ها ..


آموزش مجله طبیعت آبرنگ شماره 3 - آسمان

Watercolour Nature Journal #3 - Skies

"در این کلاس، من به شما چند تکنیک ساده برای نشان دادن آسمان های مختلف در مجله طبیعت خود را نشان می دهم. ما با یک آسمان آبی و بدون ابر شروع می کنیم، ...."


آموزش نقاشی انگشتی در روغن - پنجره باکس

Fingerpainting in oils - Windowbox

اگر تا به حال می خواستید وارد نقاشی رنگ روغن شوید، اما ایده تمیز کردن سخت برس ها و پالت ها یا کار با حلال های سمی را دوست نداشتید، پس این کار را انجام دهید. ..


آموزش 6 هک سرگرم کننده برای نوشتن خلاقانه

6 Fun Creative Writing Hacks

"خلاقیت در مناطق آسایش یا در همان قدیمی‌ها رشد نمی‌کند. گاهی اوقات لازم است کمی آن را تکان دهیم، همه چیز را تغییر دهیم و به نوشتن خود نزدیک شویم.


آموزش مجله هنری برای مبتدیان # 2 - کلاژ غیر معمول

Art Journaling for Beginners #2 - Collage Unusual

"در کلاس دوم این مجموعه برای افرادی که به تازگی با ژورنال‌نویسی هنری شروع کرده‌اند، من به شما برخی از مواد کولاژ غیرمعمول را نشان می‌دهم که به عنوان پس‌زمینه روی y استفاده کنید.


آموزش مجله هنری برای مبتدیان # 3 - پس زمینه های نقاشی شده

Art Journaling For Beginners #3 - Painted Backgrounds

با من در این کلاس همراه باشید که در آن از رنگ‌های اکریلیک و آبرنگ و همچنین چند رسانه غیر رنگی دیگر به روش‌های مختلف برای ایجاد پس‌زمینه جالب استفاده می‌کنیم.