Anne Clarkson

الهام بخش هنرمند بی میل

من آنه از استودیوی Foxglove Hollow

هستم

من از زمانی که دختر کوچکی بودم و در یک مزرعه لبنیات در جزیره ونکوور بزرگ شدم، هنرمند بودم. من اکنون کلاس ها را به صورت آنلاین، حضوری و از طریق آموزش های ویدئویی از استودیوی خود، Foxglove Hollow تدریس می کنم. در طول سال‌ها، من به هزاران هنرمند جدید در هر سنی آموزش داده‌ام و موضوع اتحاد در طول سال‌ها این بوده است:

بین دوران کودکی و بزرگسالی به نظر می رسد بسیاری اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. اگر واقعاً از منطقه آسایش خود خارج شویم، انتظار داریم فوراً متخصص باشیم. ما توانایی لذت بردن از عمل را بدون زیر سوال بردن روند، قضاوت در مورد نتیجه، و حتی بدتر از آن، مقایسه خود با دیگران از دست داده ایم.

می خواهم به فرزند درونت فکر کنی.

با مهربانی و تشویق صحبت کنید و آن کودک نیز به نوبه خود لذتی را که می‌توان در تلاش کردن چیزی جدید یافت، به شما پاداش می‌دهد، فرقی نمی‌کند که یادگیری یک ساز، نوشتن کتاب یا نقاشی کردن یک تصویر باشد.

آموزش های من برای حداکثر تأثیر با کمترین چالش طراحی شده اند. من نقاشی‌ها را با دقت طراحی می‌کنم و حتی برای بی‌تجربه‌ترین هنرمندان نیز نقاشی‌ها را به مراحلی آسان تبدیل می‌کنم. با استفاده از حداقل ابزار و لوازم، تکنیک های ساده و ترفندهای غیرمعمول را یاد خواهید گرفت. من ترس از امتحان کردن چیز جدید را از بین می برم و شما را راهنمایی می کنم تا چیزی بسازید که به آن افتخار کنید.

هیچ چیز مانند موفقیت برای ایجاد اعتماد به نفس وجود ندارد!

چرخ های تمرینی را در اولین دوچرخه خود در نظر بگیرید. من اینجا هستم تا به شما نشان دهم پاهایتان به کجا می رود، به شما کمک کنم تعادل خود را حفظ کنید و نشان دهم کدام جهت شما را به خانه می برد. زمان زیادی نمی گذرد تا اینکه به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید که خودتان به کاوش و سواری بپردازید!

نام من آنه است و من به هنرمندی که تمایلی ندارد الهام می‌دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی آسان اکریلیک برای مبتدیان: The Carnduff Coo- بسیار زیبا!

Easy acrylic painting for beginners: The Carnduff Coo- so cute!

معرفی Carnduff Coo. سلام! نام من آن است و از استودیوی خود در دره زیبای کوموکس در جزیره ونکوور تدریس می کنم. من برای بسیاری از شما تدریس کرده ام. ..


آموزش نقاشی آسان اکریلیک: برای مبتدیان و مدارس خانگی

Easy Acrylic painting: for beginners and homeschool

دستورالعمل‌های گام به گام کودکی که با دقت برنامه‌ریزی شده‌ام را دنبال کنید، به زودی یک گلدان طبیعت بی‌جان از Pussywillows که با دست طراحی و نقاشی شده است، خواهید ساخت. فوق العاده ساده ..


ایجاد اعتماد به نفس از طریق هنر: آموزش نقاشی قدم به قدم برای مبتدیان

Building confidence through art: Learn to paint step by step for beginners

کلاس های من برای کسانی است که همیشه می خواستند نقاشی کنند اما از بلند کردن قلم مو وحشت داشتند. خیلی اوقات ما حتی قبل از اینکه بخواهیم تلاش کنیم، از تلاش کردن خودداری می کنیم. ..


آموزش نقاشی ساده اکریلیک مبتدی: Chickadees زمستانی

Easy beginner acrylic painting: Winter Chickadees

"درباره این کلاس به استودیوی Foxglove Hollow خوش آمدید! در این کلاس یاد خواهید گرفت: چگونه از شکل‌های ساده برای ایجاد جوجه‌های خود استفاده کنید چگونه برس خود را دوبار بارگیری کنید. .."


آموزش نقاشی آسان اکریلیک برای مبتدیان: گام به گام، Camille's Light

Easy acrylic painting for beginners: step by step, Camille's Light

نمای کلی کلاس: کلاس‌های من برای کسانی است که همیشه می‌خواستند نقاشی کنند اما از بلند کردن قلم مو وحشت داشتند. اغلب اوقات ما خودمان را از تلاش خودداری می کنیم. ..


آموزش نقاشی آسان اکریلیک: گام به گام برای مبتدیان

Easy acrylic painting: Step by step for beginners

دستورالعمل‌های گام به گام با دقت برنامه‌ریزی شده من را دنبال کنید و به زودی یک صحنه زیبای حومه شهر انگلیسی خلق خواهید کرد. فوق العاده ساده و فوق العاده موثر. ..


آموزش نقاشی اکریلیک سریع و آسان: برای مبتدیان در تمام سنین!

Quick and easy acrylic painting: for beginners of all ages!

"سریع و آسان حتی برای بی‌تجربه‌ترین هنرمندان. من به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از تنها 5 رنگ رنگ اکریلیک، یک اسپو آشپزخانه، منظره غروب آفتاب زیبا خلق کنید.


آموزش سریع، آسان و موثر: نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

Quick, easy and effective: acrylic painting for beginners

سریع و آسان حتی برای بی تجربه ترین هنرمندان. من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید این سنگ های رودخانه ای واقع گرایانه را با استفاده از تنها 3 رنگ رنگ اکریلیک، یک پائی ایجاد کنید. ..