Paul Riding

رقصنده و پخش کننده Twitch

سلام! نام من پل است و من یک مربی رقص و پخش کننده صدای کشش از جنوب کالیفرنیا هستم. در سپتامبر 2019، کار تمام وقتم را کنار گذاشتم تا رویاهایم را برای باز کردن یک سالن رقص در منطقه محلی خود دنبال کنم. من معتقدم وقتی با هم می رقصیم و هنر خلق می کنیم می توانیم دنیا را کوچکتر کنیم. رقص سوئینگ برای من لذت زیادی در زندگی به ارمغان آورده است و من مشتاق هستم که آن را از طریق آموزش و پخش زنده به دیگران منتقل کنم.

من در حال پخش زنده سفر خلاق و تجربیاتم در دنیای lindy hop هستم. با استفاده از twitch.tv، من برای به اشتراک گذاشتن، الهام بخشیدن، آموزش و دعوت مردم به جامعه lindy hop کار می کنم. برنامه های منظم من شامل مسابقات، تمرینات، رقص های اجتماعی، درس های رقص، سفرها و سایر بخش های سرگرم کننده من است. لطفاً با خیال راحت در کنار جریان توقف کنید و سلام کنید، سؤال بپرسید و به انجمن بپیوندید! به من اطلاع دهید که از skillshare آمده اید! مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن رقص تاب با شما هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش رقص شریک برای مبتدیان و کسانی که "دو پای چپ" دارند

Partner Dancing for Beginners and those with "two left feet"

"خوش آمدی این یک کلاس رقص است که برای مبتدیان و «کسانی که دو پای چپ دارند» طراحی شده است.  اگر تازه وارد موسیقی هستید، این کلاس برای شما مناسب است. این. .."


آموزش نوبت های آغازین برای لیندی هاپ

Beginning Turns for Lindy Hop

"خوش آمدید این دومین کلاس در معرفی ما به سری Lindy Hop است.   اگر آن را از دست دادید، لینک کلاس اول را در اینجا مشاهده می کنید.   این یک کلاس رقص طراحی شده است. .."