Mima's Artwork

هنرمند و تصویرگر

سلام بچه ها! از اینکه به پروفایل من سر زدید متشکرم! :)

اسم من Milica Millie Jovanov است، من هنرمند پشت آثار هنری Mima هستم.

هنر همیشه بزرگترین علاقه زندگی من بود. من در سه سال گذشته به عنوان یک هنرمند و تصویرگر کار کرده ام.

من بیشتر به خاطر طراحی های پر جنب و جوش با مداد رنگی و سبکم که چیزی بین رئالیسم و ​​پرتره های تلطیف شده است، شناخته شده ام. هنر سنتی چیزی است که بیشتر از همه به من الهام می‌دهد، بنابراین من دوست دارم با مدادهای مختلف مانند مداد رنگی، مداد گرافیتی، زغال چوب، پاستل، آبرنگ و همچنین ترکیب آنها آزمایش کنم. جدا از هنر، به اشتراک گذاشتن دانش خود با دنیا و با افرادی که می خواهند چیزهای جدیدی در طراحی و نقاشی بیاموزند نیز بزرگترین علاقه من در زندگی است. من معتقدم که به اشتراک گذاشتن دانش می تواند همه ما را بسیار رشد کند! بنابراین به همین دلیل است که تصمیم گرفتم به انجمن Skillshare بپیوندم. من معتقدم که در اینجا با افراد بزرگی آشنا خواهم شد و همه ما چیزهای زیادی از یکدیگر یاد خواهیم گرفت.

همچنین می توانید کارهای بیشتری از من را در کانال و صفحه اینستاگرام من مشاهده کنید. :)

من واقعا مشتاقانه منتظرم که بتوانم با شما بچه ها طراحی کنم و امیدوارم که از آموزش های من لذت ببرید و همچنین در مورد طراحی و نقاشی چیزهای جدیدی یاد بگیرید!

مشتاقانه منتظر آشنایی با شما هستم! :)

عشق بسیار،

آثار هنری میما

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای طراحی پرتره

Beginners Guide To Portrait Drawing

شروع به کشیدن نقاشی و ندانستن از کجا برای مبتدیان می تواند کمی ناامید کننده باشد - همه ما آنجا بودیم و من می دانم که چه احساسی دارد. بنابراین، هدف اصلی من برای این است. ..