Samantha Locking

باغبان

اسم من سام است، من یک باغبان اهل انتاریو، کانادا هستم.

من عاشق کار با گیاهان به خصوص در مورد تکثیر هستم! به همین دلیل است که اکثر کلاس های من روی آن تمرکز می کنند.

با این حال، من علایق زیادی در خارج از گیاهان نیز دارم (کسب و کار، بافندگی، ساختن چیزها) بنابراین، شما هرگز نمی دانید چه کلاسی ممکن است در آینده ایجاد شود!

تماس بگیرید!

اگر گیاهی وجود دارد که مایلید نحوه تکثیر یا مراقبت از آن را بیاموزید، لطفاً به من اطلاع دهید :)

ساده‌ترین راه برای برقراری ارتباط از طریق بحث‌های کلاسی یا نظر دادن در مورد بحث‌های گذشته من (در پایین این صفحه) است

من مشتاقانه منتظر نظر شما هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه تکثیر: پیله

How to Propagate: Pilea

"Pilea گیاهان آپارتمانی فوق العاده ای می سازد زیرا به نور زیادی نیاز ندارند. آنها همچنین بسیار سریع رشد می کنند بنابراین اگر دوست دارید گیاهان خود را تکثیر کنید با دوستان خود به اشتراک بگذارید ...."


آموزش نحوه بافتن پارچه ظرف .

How to knit a dishcloth.

"من در این کلاس هستم، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک دستمال ظرفشویی ببافید. اگر به تازگی بافندگی را شروع کرده اید، این اولین پروژه عالی است! اگر قبلاً یک کار با تجربه هستید."


آموزش روش تکثیر: ساکولنت

How to Propagate: Succulents

چرا از یک ساکولنت لذت ببرید در حالی که می توانید از دونزین ها لذت ببرید! تکثیر یک راه عالی برای افزایش گیاهان در خانه شما بدون نیاز به بیرون رفتن و خرید بیشتر است. نه به. ..


آموزش چگونه یک دستبند را با انگشت ببافیم

How to Finger Knit a Bracelet

"در این کلاس شما یک الگوی ساده برای بافتن دستبند با انگشت یاد خواهید گرفت. این یک پروژه عالی برای مبتدیان است، برای انجام دادن با بچه ها یا مشغول نگه داشتن بین کارهای بزرگ. ..."


آموزش چگونه یک تراریوم باز بسازیم

How to Make an Open Terrarium

تراریوم های باز روشی تزئینی و کم نگهداری برای رشد گیاهانی هستند که محیط های خشک را در داخل خانه ترجیح می دهند. این کلاس برای مبتدیان است و نیازی به پریو ندارد. ..


آموزش چگونه یک تراریوم بسته بسازیم

How to Make a Closed Terrarium

تراریوم های بسته یک روش تزئینی و کم نگهداری برای رشد گیاهان در داخل خانه هستند. این کلاس برای مبتدیان است و نیازی به دانش قبلی در مورد گیاهان یا terrari ندارد. ..


آموزش نحوه تکثیر: Tradescantia

How to Propagate: Tradescantia

"Tradescantia یک گیاه دنباله دار زیبا برای نگهداری در گلدان یا سبد آویزان است. این گیاه می تواند به سرعت گسترش یابد و تکثیر Tradescantia شما می تواند به این گیاه کمک کند."


آموزش نحوه تکثیر سرخس

How to Propagate Ferns

سرخس ها گیاهان عالی برای نگهداری در اطراف خانه یا بیرون از خانه هستند. برخی از سرخس ها مانند سرخس پای خرگوش سفید می توانند نسبتاً سریع گسترش یابند، بنابراین آنها را با تاکی تکثیر می کنند. ..


آموزش چگونه یک گلدان زمستانه درست کنیم

How To Make A Winter Planter

"اگر به دنبال ایجاد یک گلدان زمستانه برای خانه خود هستید، به جای درستی آمده اید! در این کلاس، من شما را با نحوه ایجاد منحصر به فرد خود آشنا می کنم.