Madeleine Rose Jones

نوشتن خلاق و سبک زندگی


سلام، من مادلین هستم. و من آنجا بوده ام. نگاه کردن به سقف، قدم زدن در اطراف باغ، خیره شدن به ستاره ها... با این امید که دارم چیز بزرگ بعدی را خلق می کنم. با این حال دیگر نگاه نکردم و شروع کردم به نوشتن. من داستان های علمی تخیلی، درام های تاریخی، و تریلرهای گمانه زنی نوشته ام که خواننده را در حدس زدن نگه می دارد. اوه، و من از بهترین ها یاد گرفته ام. تحصیل در نویسندگی خلاق در دانشگاه مک کواری، نوشتن من را بهبود بخشید، و من برای به اشتراک گذاشتن آن با شما هیجان زده هستم.

از سال 2019، وبلاگ تاریخ ادبیات را اداره می‌کنم، جایی که داستان‌های کوتاه، مقالات و فهرست‌هایی درباره جادوی موجود در واقعیت و داستان ارسال می‌کنم. پست های وبلاگ من به عنوان راهنمای آموزشی برای دبیرستان های ایالات متحده، کانادا و استرالیا استفاده می شود. من همچنین در کنفرانس‌ها درباره انگلیسی قدیمی صحبت کرده‌ام.

من به ویژه ادبیات قرون وسطی و دوره رمانتیک را دوست دارم. کلاس‌های من در Skillshare بی‌تعداد هستند و مشابه آن را نخواهید یافت. دلیلش این است که نوشتن عالی نیاز به ذهنی بی قرار دارد که به خارج از مکعب هایی که در آن گیر کرده ایم فکر کند.

راه درازی پیش روی ماست، و ما نه تنها باید به آینده نگاه کنیم، بلکه باید بنویسیم.

(توجه: پیشنهاد می‌کنم دنبال کنید! من کلاس‌هایی در زمینه نویسندگی خلاق پست کرده‌ام، اما قصد دارم اطلاعات بیشتری درباره بهره‌وری، سبک زندگی و فناوری منتشر کنم!)

دوره های این مدرس:

آموزش کشف زیبایی در داستان شما: تسلط در نوشتن خلاق

Uncover The Beauty In Your Story: Creative Writing Mastery

"یک کلاس سریع در مورد کشف زیبایی در داستان شما. نکات خواندن، ایده هایی برای دریافت بازخورد، تاکید بر زیبایی شناسی و تاریخ ادبی وجود دارد. این ...."


آموزش هر ایده ای را به رمان تبدیل کنید: تسلط در نوشتن خلاق

Turn Any Idea Into A Novel: Creative Writing Mastery

"به کلاس جدیدی در مورد تبدیل هر ایده به رمان خوش آمدید. این کلاس کوتاه و پرچرب است و به نویسندگان مبتدی کمک می کند تا ایده های خشن را به رمان های کامل تبدیل کنند. این کلاس ...."


آموزش فهرست کارهای خود را بهبود بخشید | بهره وری و سبک زندگی

Improve Your To-Do List | Productivity & Lifestyle

"یک کلاس کوتاه و سریع برای کسانی که با لیست کارها و مدیریت زمان دست و پنجه نرم می کنند. برای خلاقان و نویسندگانی که باید چندین کار را مدیریت کنند و متفاوت باشند، عالی است."


آموزش مفهوم برای نویسندگان: تسلط در نوشتن خلاق

Notion For Authors: Creative Writing Mastery

در این کلاس، با بسیاری از ویژگی‌های Notion و همچنین بهترین روش‌ها در به کارگیری آن‌ها در فرآیند خلاقیت خود آشنا می‌شوید. کلاس هایی در مورد: Fea وجود دارد. ..


آموزش سرعت رمان خود را بهبود بخشید: تسلط در نوشتن خلاق

Improve The Pacing of Your Novel: Creative Writing Mastery

این کلاس برای رمان نویسانی است که می خواهند سرعت خود را بهبود بخشند. این برای نویسندگان در هر سطحی ایده‌آل است، به ویژه برای کسانی که به تازگی اولین نسخه خود را نوشته‌اند. ..


آموزش ایده داستان بعدی خود را بیابید: تسلط بر نوشتن خلاق

Find Your Next Story Idea: Creative Writing Mastery

"به یک دوره کاملاً جدید در مورد یافتن ایده داستان بعدی خود خوش آمدید. در آن، هفت روش (دراز مدت) در کشف شخصیت ها، تنظیمات، مضامین و ... را یاد خواهید گرفت.


آموزش Write A Fairytale: تسلط در نوشتن خلاق

Write A Fairytale: Creative Writing Mastery

"مادلین جنبه های مهم نوشتن یک افسانه را به شما می آموزد، از شخصیت پردازی گرفته تا اخلاقیات و محیط. هیچ تجربه قبلی برای این دوره لازم نیست."


آموزش جملات بهتر بنویسید: تسلط در نوشتن خلاق

Write Better Sentences: Creative Writing Mastery

"آیا دوست دارید مانند اورول خوب بنویسید؟ آیا از جملات جیمز جویس و هیلاری مانتل الهام گرفته اید؟ ادبیات عالی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد - اما تقریباً ...."


آموزش داستان دیستوپیایی بنویسید: تسلط در نوشتن خلاق

Write Dystopian Fiction: Creative Writing Mastery

"به یک کلاس ویدیویی 13 نفره در مورد نوشتن داستان های دیستوپیایی خوش آمدید. از طریق درس های خرد، رویکردهای کلیدی در نوشتن دیستوپیایی برای هر سن یا گروهی را خواهید آموخت. برخی ...."


آموزش یک رمان فانتزی بنویسید: تسلط در نوشتن خلاق

Write A Fantasy Novel: Creative Writing Mastery

در این دوره، اصول اولیه نوشتن یک رمان فانتزی را خواهید آموخت. این دوره شامل موارد زیر است: تم جهان‌سازی سیستم‌های جادوی تن اسطوره‌شناسی فولکلور شماره ..


آموزش از ترس خود برای نوشتن خلاقانه استفاده کنید | دوره داستان نویسی

Use Your Fear For Creative Writing | Fiction Course

در این دوره کوتاه، یاد خواهید گرفت که چگونه از ترس های خود برای نوشتن خلاقانه استفاده کنید. مادلین ترس را به سه دسته کلیدی تقسیم می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید از آن استفاده کنید. ..


آموزش نوشتن ادبیات گوتیک: تسلط در نوشتن خلاق

Write Gothic Literature: Creative Writing Mastery

آیا می خواهید یک داستان گوتیک بنویسید؟ اما مطمئن نیستید که چگونه روایت خود را به سطح بعدی ببرید؟ این دوره آموزشی برای شماست - کوتاه، قوی و مفید است. اگرچه gea. ..


آموزش نکات اینترنتی برای رمان نویسان: تسلط در نوشتن خلاق

Internet Tips For Novelists: Creative Writing Mastery

" یک دوره کوتاه و مفید در مورد استفاده از اینترنت برای نویسندگان خلاق. پوشش دروس: نکات تحقیق amp; نسل ایده استفاده از موتورهای جستجو یادداشت برداری نوشتن کتاب. .."


آموزش رمان خود را ترسیم کنید و پیش نویس اول را بنویسید: تسلط در نوشتن خلاق

Outline Your Novel & Write A First Draft: Creative Writing Mastery

" آیا تا به حال شروع به نوشتن یک رمان کرده اید، اما فقط زودتر آن را رها کنید؟ نگران نباشید. بسیاری از نویسندگان برای نوشتن اولین پیش نویس رمان خود با مشکل مواجه هستند. مادلین یکی از آنها بود، تا اینکه. .."