Rika Cossey

آموزش دهنده و ساده ساز محیط زیست

سلام، نام من ریکا است. در چند کلمه ساده، خودم را ماجراجو، رشد جو و کمک کننده توصیف می کنم. من همچنین ساده‌کننده، ساکن خانه‌های کوچک، علاقه‌مند به انجام کارهای DIY، و معلم پرشور (و یادگیرنده) همه چیز پایداری هستم.

من واقعا خوشحالم که از طریق Skillshare با شما ارتباط برقرار می کنم و به شما در تلاش برای یادگیری مهارت های جدید کمک می کنم. کلاس های من در مورد الهام بخشیدن به شما برای خداحافظی از یک سبک زندگی طراحی شده و کشف آنچه می دانید، آنچه می توانید خودتان بسازید، و آنچه برای شما مهم است.

من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از شما دعوت کنم تا در سفری به من بپیوندید، سفری که در آن خودیابی و رشد است. من یک پزشک و مشاور معتبر ذهن آگاهی هستم و به همین دلیل، خوشحال می شوم که شما را بیشتر از همه این کلاس ها در اینجا راهنمایی کنم. لطفا!

دوره های این مدرس:

آموزش DIY مراقبت از پوست خانگی - کره بدن

DIY homemade skin care - body butter

"در این کلاس 25 دقیقه ای، یاد می گیرید که چگونه کره بدن خود را با استفاده از سه ماده تشکیل دهید: روغن زیتون، روغن نارگیل و کره کاکائو. این مواد ...."


آموزش بسته بندی مواد غذایی موم با محیط زیست DIY

DIY eco beeswax food wrap

"در این کلاس 15 دقیقه ای، می آموزید که چگونه با استفاده از موم زنبور عسل، بسته بندی های غذایی سازگار با محیط زیست خود را بسازید. بسته بندی های مواد غذایی سازگار با محیط زیست جایگزینی قابل استفاده مجدد، سازگار با محیط زیست و بدون پلاستیک هستند.


آموزش نوشتن آزاد برای وضوح و خودآموزی - ذهن خود را آزاد بنویسید

Free-writing for clarity and self-coaching - Free-write your mind

" این کلاس به شما این فرصت را می‌دهد تا قدرت نوشتن را تجربه کنید. نوشتن می تواند بسیار بیشتر از قرار دادن کلمات روی کاغذ برای انتقال یک موضوع خاص برای ما مفید باشد. .."