Jess Chung

هنرمند گواش

سلام! اسم من جس است و اهل ملبورن استرالیا هستم. من یک هنرمند خودآموخته هستم که آرزو دارم هنر را به حرفه تمام وقت خود تبدیل کنم. از زمانی که گواش را کشف کردم، عاشق این رسانه شدم و هدفم اکنون این است که عشق خود را به گواش با دیگران از طریق ویدیوهای نقاشی در کانال خود به اشتراک بگذارم و اخیراً با آموزش در اینجا در Skillshare!

برای به‌روز ماندن در مورد کارهایی که انجام می‌دهم، می‌توانید من را در YouTube پیدا کنید. من همچنین دوست دارم تفریحات شما را ببینم، بنابراین اگر کار خود را در اینستاگرام پست می کنید، از #jesschungtutorials استفاده کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی منظره گواش - گام به گام

Gouache Landscape Painting - Step by Step

"در این کلاس ما یک منظره گواش را با استفاده از تعداد محدودی از رنگ ها نقاشی می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه ابرهای نرم را در آسمان، کوه های دوردست، وات نقاشی کنید."


آموزش مناظر گواش: نقاشی 4 زمین گل ساده

Gouache Landscapes: Painting 4 Simple Flower Fields

"در این کلاس ما چهار مزرعه گل ساده را نقاشی خواهیم کرد. من روش ساده خود را برای نقاشی مزارع گل با شما به اشتراک می گذارم تا در پایان کلاس شما ..."


آموزش نقاشی منظره در گواش - گام به گام

Painting a Landscape in Gouache - Step by Step

در این کلاس ما یک منظره گواش زیبا را با استفاده از تعداد محدودی از رنگ ها نقاشی می کنیم. رنگ هایی که من استفاده کرده ام عبارتند از: آبی اولیه (سرد)، آبی پروسی (. ..


آموزش راهنمای مبتدیان برای گواش: یادگیری کنترل آب، ترکیب، لایه بندی و موارد دیگر

Beginners Guide to Gouache: Learning Control of Water, Blending, Layering & More

"این کلاس با در نظر گرفتن خود مبتدی من طراحی شده است. زمانی که برای اولین بار یادگیری گواش را شروع کردم، به یاد می آورم که رسانه چقدر گیج کننده بود و چقدر ناامید کننده بود."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد مناظر دریایی در گواش

Seascapes Masterclass in Gouache

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."