SuperSoph

مشاور و نویسنده کپی رایتینگ

اسم من سوفی است که به عنوان سوپر سوف شناخته می شود و یک نویسنده انگلیسی و مشاور کپی رایتینگ هستم. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه آکسفورد با مدرک زبان انگلیسی، در بازاریابی برای تعدادی از سازمان ها از جمله بی بی سی کار کردم، قبل از اینکه به سمت مشاوره و مربیگری آزاد بروم.

مستقر در لندن، با Skillshare از این فرصت لذت می برم تا بیش از 10 سال تجربه و دانش بازاریابی خود را با دانشجویان در سراسر جهان به اشتراک بگذارم.

من مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربیات و دانش خود هستم! من به اجرای آنچه شما موعظه می کنید اعتقاد راسخ دارم... یا بهتر بگوییم تدریس می کنید: هر دوره ای که من ایجاد می کنم در زمینه ای تخصص دارد که در آن متخصص هستم.

من به روشی ساده، واضح و مختصر به شما آموزش خواهم داد - من دوست دارم هر سخنرانی را کوتاه و دقیق نگه دارم، با توضیحات گام به گام برای هر موضوع، با تکنیک هایی که می تواند بلافاصله عملی شود.

می‌خواهم عشق خود را به نوشتن به اشتراک بگذارم و دیگران را تشویق کنم که قلم را روی کاغذ بیاورند. با دوره های من امیدوارم بتوانید نه تنها مهارت های نوشتاری، بلکه اعتماد به نفس خود را نیز بهبود بخشید.

دوره های این مدرس:

آموزش وب سایت خود را با کپی رایتینگ متحول کنید - نحوه نوشتن کپی قاتل که تبدیل می شود

Transform Your Website with Copywriting - How to Write Killer Copy That Converts

آیا شما می خواهید. . . با نحوه ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و جذب مشتری با قدرت کپی‌رایتینگ خود آشنا شوید؟ خوانندگان خود را از سرنخ‌های کسب‌وکار بگیرید. ..


آموزش رازهای کپی رایتینگ - روانشناسی ساده پشت کپی که می فروشد

Copywriting Secrets - The Simple Psychology Behind Copy That Sells

آیا شما می خواهید. . . هرگز دوباره برای یک کپی رایتر پول نپردازید؟ یاد بگیرید که چگونه نسخه ای بنویسید که بدون "فروش" به نظر برسد؟ قالب ها و فرمول های آزمایش شده را دریافت کنید. ..


آموزش مبانی کپی رایتینگ - صدای منحصر به فرد خود را بیابید

The Foundations of Copywriting - Find Your Unique Voice

آیا شما می خواهید. . . هرگز دوباره برای یک کپی رایتر پول نپردازید؟ مشتریان و مشتریان ایده آل خود را با کلمات خود جذب کنید؟ خوانندگان خود را به bu بالقوه تبدیل کنید. ..