Joe McMenamin

هنرمند - تصویرگر - معلم

من یک هنرمند، یک معلم، یک پدر هستم و خلاقیت چیزی است که در همه این موارد به کار می برم. به مدت 14 سال من به عنوان آقای مک، معلم هنر شناخته می شدم، و نوجوانان را به همان اندازه که از من یاد گرفتند، به ساختن و یادگیری از آنها تشویق می کردم.

سپس در سال 2017 کاری را انجام دادم که آرزویش را داشتم در آن «چه می‌شد اگر؟» لحظاتی که همه ما داریم من از معلمی در دبیرستان فاصله گرفتم و کلاه هنرمندم را تمام وقت گذاشتم. من به دنبال عشقم به الگوهای ارگانیک و روان، غواصی در نقاشی، طراحی، ایجاد یک آشفتگی زیبا با رنگ ها و چاپ هستم.

در استودیوی Feilding خود چند مسیر خلاقانه متفاوت را دنبال می‌کنم. ممکن است یک خودکار جوهری بردارم و بگذارم علامت گذاری من را به یک ابله سازی پیچیده هدایت کند. پرندگان بومی پرواز می کنند - قلم من آواز آنها را تصور می کند و مضامین دریایی به من اجازه می دهد تا به اعماق تیره بروم. همه آنها با یک رنگ شستشوی چرخشی رنگ تمام می شوند.

Paint همیشه در استودیوی من وجود دارد. روی پیش بند من، در موهایم و روی تخته های تخته سه لا. پرندگان بومی نیوزلند نیز در اینجا خانه ای با جزئیات سرسبز و واقع گرایانه عکس پیدا می کنند و من اغلب آنها را با یک لایه روغن دانمارکی به پایان می برم. من دانه‌های چوب و عمق رنگ‌های طبیعت را جشن می‌گیرم.

نقل مکان به همراه خانواده به فیلدینگ به من این امکان را داد که فضای شخصی خود را در مرکز شهر داشته باشم تا بتوانم در آن ایجاد کنم. این امر مرا به روی جامعه ای شگفت انگیز باز کرد که در آن از بازگشت به تدریس و برقراری ارتباط با من لذت بردم. عشق به تشویق دیگران به هنر. من همچنین توانسته ام به شکل واقعی تری بخشی از فیلدینگ شوم - نقاشی های دیواری بزرگتر از زندگی من را می توان در گوشه و کنار شهر پیدا کرد و سبک امضای من بخشی از هویت فیلدینگ است.

هنر هر روزه من است و معتقدم این زندگی را تقویت می کند که خلاقیت در کنار شما راه برود…..به خصوص اگر کفش های پاشیده شده با رنگ پوشیده باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش از پیگمنت برای ایجاد افکت های آبرنگ انتزاعی استفاده کنید

Use Pigment to make abstract watercolour effects

رنگ پودری یک ماده هنری واقعا سرگرم کننده برای استفاده است! اگر قبلاً از آن استفاده نکرده‌اید یا می‌خواهید جلوه‌های انتزاعی زیبایی با رنگ ایجاد کنید، آن را بررسی کنید. ..


آموزش یک پرنده واقعی را با استفاده از اکریلیک رنگ کنید

Paint a realistic bird using acrylics

بنابراین شما چند نقاشی اکریلیک ساخته اید، اما می خواهید یاد بگیرید که چگونه مهارت های خود را به سطح بعدی ببرید. شما هنرمندانی را دیده اید که به سبکی واقع گرایانه نقاشی می کنند و. ..


آموزش کشیدن هیولاهای کارتونی (برای بچه های کوچکتر)

Drawing cartoon monsters (for younger kids)

در این کلاس ساده برای کودکان کوچکتر، نحوه ترسیم شخصیت های هیولاهای کارتونی سرگرم کننده را بیاموزید. در این کلاس یاد می گیرید که چگونه یک دسته از مو های مختلف بکشید. ..


آموزش مبانی طراحی مداد برای بچه ها - نقاشی نهایی یک پرنده - دوره 5 هفته ای (هفته پنجم)

Foundations of Pencil Drawing for kids - Final drawing of a bird - 5 week course (Week Five)

"در این کلاس، شما تمام مهارت‌هایی را که تا به حال آموخته‌اید به کار می‌گیرید و آنها را در نقاشی نهایی یک پرنده شاه ماهی نیوزیلندی به کار می‌گیرید.


آموزش مبانی طراحی مداد برای کودکان - نقاشی مشاهده ای - دوره 5 هفته ای (هفته چهارم)

Foundations of Pencil Drawing for kids - Observational Drawing - 5 week course (Week Four)

"در این کلاس، شما اصول اولیه نقاشی‌های مشاهده‌ای با مداد را خواهید آموخت. طراحی مشاهده‌ای جایی است که به یک شی نگاه می‌کنید و سپس آن را می‌کشید. وجود دارد.


آموزش تایپوگرافی قدیمی - طراحی نام بر روی چوب بازیافتی

Vintage Typography - Name design on recycled timber

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از یک تکه چوب بازیافتی، یک طرح نام به سبک وینتیج ایجاد کنید. ما نحوه تهیه الوار را بررسی خواهیم کرد. ..


آموزش چگونه یک چشم واقع بینانه ترسیم کنیم

How to draw a realistic eye

"در این دوره شما تمام مراحل طراحی یک چشم واقعی با مداد را خواهید آموخت. ما مراحل طراحی زیر را پوشش خواهیم داد: 1. به آرامی طرح. .."


آموزش مبانی طراحی با مداد برای کودکان - طراحی پرتره - دوره 5 هفته ای (هفته دوم)

Foundations of Pencil Drawing for kids - Drawing portraits - 5 week course (Week Two)

"در این کلاس، شما اصول اولیه طراحی چهره با مداد را خواهید آموخت. ما به نسبت های یک چهره و همچنین بسیاری از راه های سرگرم کننده مختلف برای کشیدن چهره نگاه خواهیم کرد.


آموزش تایپوگرافی Doodle را بکشید

Draw Doodle Typography

آیا دوست دارید Doodle کنید؟ در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه ابله های خود را به یک قطعه A تبدیل کنید.


آموزش مبانی طراحی مداد برای بچه ها - اصول تون - دوره 5 هفته ای (هفته اول)

Foundations of Pencil Drawing for kids - Tone basics - 5 week course (Week One)

در این کلاس با اصول ایجاد تن با مداد آشنا خواهید شد. ما مقادیر مختلف تونال را با نوار تن پوشانده و با نحوه ساختن obj آشنا خواهیم شد. ..


آموزش با خودکار جوهر اسکلت گوزن بکشید

Draw a deer skeleton with ink pen

طراحی با خودکار جوهر راهی عالی برای ایجاد تصاویر جسورانه و جالب است. در این کلاس می‌خواهم شما را با مراحل طراحی اسکلت گوزن آشنا کنم. ..


آموزش از یک صفحه فیس بوک برای فروش آثار هنری خود استفاده کنید

Use a Facebook page to sell your Art

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از صفحات فیس بوک افراد زیادی آنها را دنبال می کنند، اما این پست ها لایک چندانی دریافت نمی کنند؟ به عنوان یک هنرمند، من افراطی ایجاد کرده ام. ..


آموزش چاپ روی چوب روباه

Fox Woodcut print

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با کنده کاری روی چوب، جوهر کاری و چاپ روی چوب، یک چاپ روی چوب بسازید. من قصد دارم از طرح روباه به عنوان نمونه استفاده کنم. . . ."


آموزش مبانی طراحی مداد برای کودکان - طراحی منظره - دوره 5 هفته ای (هفته سوم)

Foundations of Pencil Drawing for kids - Drawing landscape - 5 week course (Week Three)

"در این کلاس، شما اصول طراحی منظره با مداد را یاد خواهید گرفت. ما نحوه انجام پرسپکتیو یک نقطه ای و دو نقطه ای را بررسی می کنیم و سپس یک کوک ترسیم می کنیم."


آموزش با مداد یک Fantail واقعی بکشید

Draw a realistic Fantail using pencil

"آیا تا به حال خواسته اید یک نقاشی واقع گرایانه از یک پرنده بسازید؟ این دوره به شما تمام مراحلی را که باید برای ایجاد یک نقاشی با دست آزاد از یک زیبا دنبال کنید، آموزش می دهد. .."


آموزش کشیدن پروانه (برای کودکان خردسال)

Drawing a butterfly (for young kids)

"در این کلاس با هدف بچه های حدوداً 4-6 ساله، من و دخترم بث به شما یاد می دهیم که چگونه پروانه بکشید و حتی چگونه یک عروسک پروانه بسازید! این ...."