Derek Peruo

Angular.js معمار درک پرو یک معمار Angular.js متخصص در عملکرد ، مقیاس گذاری ، اتوماسیون و استقرار است.

درک در پرداختن به چالش های بزرگ متمرکز است. وی برنامه های تک صفحه ای Angular.js (SPA) را به برنامه های مبتنی بر ابزارک تبدیل کرده است تا با فریمورک های سمت سرور مانند PHP Laravel استفاده شود. او در تمام مراحل توسعه در شرکتهای Fortune 500 و Forbes Global 2000 مانند Pfizer و Thomson Reuters با تیمهایی کار کرده است. درک همچنین با سازمان های بین المللی مانند شرکت مک کینزی کار کرده است.

او به تیم های توسعه کمک می کند تا راه حل های ساده ، ظریف و مبتنی بر نتایج ایجاد کنند که با استفاده از اعضای تیم مربیگری در مورد بهترین روش ها برای معماری جلویی ، نتایج اندازه گیری شده ایجاد کند. او با شبکه سازی با متخصصان صنعت محلی و آزمایش تکنیک های جدید آموخته شده از مقاله ها ، فیلم ها و دوره های آنلاین ، در کنار فن آوری های جدید است. BFA در تئاتر و اجرا به مهارت مهارت ارتباطی درك را می دهد و او رابط ایده آل بین اعضای تیم فنی و غیر فنی قرار می دهد.

او در حال حاضر دوره های آموزش ویدیو را برای آموزش LinkedIn در زمینه مدیریت داده ها ، آزمایش و رفع خطا و با استفاده از معماری مبتنی بر ابزارک در برنامه های Angular 2. برای اطلاعات بیشتر ، به http://derekperuo.net مراجعه کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت داده ها در برنامه های Angular 2

Managing Data in Angular 2 Applications

با نحوه ذخیره ، بازیابی و به اشتراک گذاری داده ها برای برنامه های Angular 2 ، چه در مرورگر و چه در سرور آشنا شوید.


آموزش Angular Testing and Debugging (2018)

Angular Testing and Debugging (2018)

نحوه تست و اشکال زدایی کد را در برنامه های Angular 2 خود بیابید. بیاموزید که چگونه گزارش های آزمایش را تجزیه و تحلیل کنید ، از خطاهای رایج با استفاده از خطاهای سفارشی جلوگیری کنید و موارد دیگر.


آموزش زاویه ای: اکوسیستم ها

Angular: Ecosystems

تکنیک های خارج از Angular را جستجو کنید که می توانند گردش کار توسعه برنامه شما را افزایش دهند. بیاموزید که چگونه با ابزارهای ساخت و استقرار برنامه های Angular در تولید و موارد دیگر کار کنید.


آموزش جاوا اسکریپت در حرکت: انتخاب یک چارچوب

JavaScript on the Go: Choosing a Framework

گزینه های موجود برای چارچوب های جاوا اسکریپت را کاوش کنید. این چارچوب‌ها می‌توانند روز شما را خوشایند کنند یا به شما سفر کنند، بنابراین مهم است که آن را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.


آموزش Angular 2: معماری مبتنی بر ابزارک

Angular 2: Widget-Based Architectures

برنامه Angular 2 تک صفحه ای خود را به یک برنامه مبتنی بر ابزارک منتقل کنید تا با چارچوب های سمت سرور استفاده شود.


آموزش Angular: تست و اشکال زدایی

Angular: Testing and Debugging

نحوه تست و اشکال زدایی کد را در برنامه های Angular خود بیابید. بیاموزید که چگونه گزارش های آزمایش را تجزیه و تحلیل کنید ، از خطاهای رایج با استفاده از خطاهای سفارشی جلوگیری کنید و موارد دیگر.


آموزش Angular on the Go: پروژه های در مقیاس بزرگ

Angular on the Go: Large-Scale Projects

استراتژی‌های عملی برای تیم‌های توسعه نرم‌افزار را برای مدیریت پروژه‌های مقیاس بزرگ با استفاده از Angular، پلتفرم محبوب برای ساخت برنامه‌های کاربردی وب موبایل و دسکتاپ بررسی کنید.


آموزش زاویه ای تست و اشکال زدایی

Angular Testing and Debugging

نحوه تست و اشکال زدایی کد را در برنامه های Angular 2 خود بیابید. بیاموزید که چگونه گزارش های آزمایش را تجزیه و تحلیل کنید ، از خطاهای رایج با استفاده از خطاهای سفارشی جلوگیری کنید و موارد دیگر.