Tony Bramley

تصاویر عالی ایجاد کنید و عکس های خود را دوست داشته باشید

من یک مربی عکاس حرفه ای مستقر در کولچستر، نزدیک لندن در بریتانیا هستم. من در طول سال کارگاه های لندن را اداره می کنم. روزها حمایت واقعی از کسانی است که شرکت می کنند.

من یکی از اعضای انجمن عکاسی سلطنتی (شامل یاران سال)، یک سخنران داور باشگاه هستم. من همچنین یک فرستاده Permajet هستم.

سال‌ها پیش من به‌عنوان یک مربی واجد شرایط بودم و با تجربه گسترده‌ام در عکاسی باشگاهی حرفه‌ای، قویاً به من اجازه می‌دهد تا مهارت‌ها و تکنیک‌هایی را که در طول سال‌ها آموخته‌ام، منتقل کنم.

من در اوایل سال 2019 بازنشسته شدم و اکنون با عشق به عکاسی خیابانی، معماری و عکاسی انتزاعی به صورت پاره وقت با آموزش عکاسی و همچنین عکاسی شخصی کار می کنم.

علایق شخصی، البته، عکاسی و همچنین هنر مدرن و پرواز است.

درس های من در مورد ساده نگه داشتن همه چیز با استفاده از مهارت هایی است که در طی 25 سال آموخته ام. زیاد سر و صدا نیست، فقط اطلاعات لازم را به شما می دهم :)

همه ما می‌خواهیم از عکاسی خود راضی باشیم و رشد مهارت‌هایمان تفاوت را ایجاد می‌کند.

Tony Bramley FRPS

دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Camera Raw - اصول اولیه برای ویرایش سریع

Adobe Camera Raw - Absolute Basics for Quick Editing

در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه از اصول اولیه Adobe Camera Raw برای تولید بهترین تصاویر از دوربین خود، به سادگی استفاده کنید. فقط با استفاده از پنل Basics w. ..


آموزش چگونه در عکس افینیتی به نرمی دو دقیقه ای پوست دست یابیم

How to Achieve Two Minute Skin Softening in Affinity Photo

این کلاس یک تکنیک نرم کردن پوست را به شما نشان می دهد که یک لایه نرم کننده ظریف را روی یک تصویر در Affinity Photo اعمال می کند. ساده ترین راه برای انجام این کار با یک مادر است. ..