Sara Blake

تصویرگر، هنرمند زیبا، طراح، مدیر هنری

من یک تصویرگر، هنرمند خوب، و زندگی و عشق در شهر نیویورک هستم. وقتی خط خطی نمی‌کنم، از مکالمه با گربه‌ام یوجین، دویدن، دوچرخه‌سواری، کاوش در لذت‌های خوراکی، چرت زدن و «زمان آرام» و سفر تا جایی که کائنات اجازه می‌دهد لذت می‌برم.

ZSO (تلفظ |zō|) مجموعه‌ای از حروف است که به نظر من از نظر زیبایی‌شناختی و آوایی زیبا هستند و از افراد، مکان‌ها و چیزهای مهم شخصی جمع‌آوری شده‌اند. آنها با هم صدایی شبیه "so" دارند، قیدی که به معنای "تا حد زیادی" است. من آدم افراطی هستم، چه خوب و چه بد (اغلب مورد دوم)، بنابراین حلقه آن مناسب بود، و نام آن از آن زمان برای همیشه باقی مانده است.

من از دانشگاه نیویورک با تمرکز در هنر گرافیک و مطالعات پست مدرن فارغ التحصیل شدم - از آن زمان تاکنون در زمینه طراحی و کارگردانی هنری کار کرده ام. من در وست ویلج مستقر هستم، در حال حاضر هم به عنوان یک کارگردان هنری مستقل و هم به عنوان یک استودیوی مستقل تصویرسازی کار می کنم. من همچنین مالک و مدیریت یک شرکت کوچک نساجی به نام ZSO-NYC هستم.

من بسیار مشتاق بودم که این فرصت را داشتم که برای مشتریانی مانند نایک، فورد، هرلی، مجله Wired، Scotch Soda، Sakroots، TEDx Labs و SGCNY کار کنم. من همچنین بسیار مشتاق ملاقات با افرادی هستم که فقط به آنجا می آیند و کار خود را انجام می دهند. گاهی اوقات افراد خوب از من دعوت می کنند تا در مورد آن و تصویرم صحبت کنم و من واقعاً آن را دوست دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد تصاویر دیجیتال تمام رنگی از نقاشی های دست ساز شما

Creating Full Color Digital Illustrations From Your Hand-Made Drawings

چه یک هنرمند مستقل یا یک طراح باشید که به دنبال توسعه مهارت های تصویرسازی خود برای کارهای تجاری هستید، این کلاس چندین روش را بررسی می کند. ..