Monica Stadalski

هنرمند، دانشجو، سازنده اشیا

کار من نقطه اوج سالها یادگیری و کاوش در هر و همه رسانه هاست. کار به صورت شهودی یکی از راه های مورد علاقه من برای خلق کردن است، اجازه دادن به رنگ جهت هدایت یک قطعه. همه کارهای من به این شکل خلق نشده اند، من همچنین دوست دارم به شکل فشرده تر کار کنم، روی جزئیات تمرکز کنم و لهجه های خاصی را به قطعاتم اضافه کنم، مانند فویل طلا یا جوهر.

من عمدتاً با آبرنگ کار می‌کنم، زیرا از خودانگیختگی رنگ و توانایی کنترل‌تر کار کردن لذت می‌برم، این واقعاً بهترین‌های هر دو دنیا را برای من فراهم می‌کند. مضامین آثار هنری من همیشه شامل لمس معنویت، طبیعت و حیوانات، به ویژه موجودات بالدار و گاهی اوقات انسان است. آرزوی من این است که کارم در سطح عاطفی با مخاطبانم طنین انداز شود و همان شفا و امیدی را برای آنها فراهم کند که در حین خلق آن به من بدهد. من معتقدم که هنر می تواند کاتالیزوری برای شفقت، عشق، شفا و جادوی بیشتر در جهان باشد و من به طور مداوم تلاش خواهم کرد تا این مضامین را در هنر خود بازنمایی کنم و دانش خود را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم!

می‌توانید آثار هنری و عرشه‌های اوراکل من را روی من ببینید، مانند من در فیس‌بوک، یا من را در آن دنبال کنید. همچنین می‌توانید فروشگاه Etsy من و مادرم را بررسی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش سحر و جادو هر روز - مجله هنری الهام گرفته شده برای همه

Everyday Magic - Inspired Art Journaling for Everyone

در این کلاس در مورد اینکه چگونه جادو واقعاً ما را در زندگی روزمره ما احاطه می کند و چگونه از آن برای خلق آثار الهام گرفته استفاده کنیم صحبت خواهیم کرد. ما یک تمرین نوشتن انجام می دهیم. ..


آموزش یک عرشه اوراکل را خود منتشر کنید

Self-Publish an Oracle Deck

"در این کلاس، من شما را از طریق فرآیند خود برای انتشار عرشه شخصی خود راهنمایی می‌کنم که سپس می‌توانید آن را برای فروش ارائه دهید.   ما در مورد اسکن کردن خود صحبت خواهیم کرد.


آموزش مجموعه‌های هنری تابستانی: نحوه ایجاد کاغذ Ecoprint و راه‌های استفاده از آن!

Summer Art Series: How to Create Ecoprint Paper & Ways to Use it!

این کلاس تمام اطلاعاتی را که برای ایجاد کاغذ چاپ سازگار با محیط زیست خود نیاز دارید و نمونه هایی از این که چگونه می توانید چاپ های خود را با سایر خلاقیت ها ادغام کنید در اختیار شما قرار می دهد. ..


آموزش نقاشی تکه تکه با آبرنگ - سرگرم کننده و آسان، بدون مهارت طراحی!

Watercolor Patchwork Painting - Fun & easy, no drawing skills!

یک رویکرد آسان و سرگرم کننده برای نقاشی با آبرنگ را کاوش کنید! در این کلاس گام به گام با هنرمند مونیکا استادالسکی همراه باشید و یک قطعه تازه و سرگرم کننده بسازید. ..


آموزش یک عرشه اوراکل را به تصویر بکشید

Illustrate an Oracle Deck

"من عاشق استفاده از عرشه‌های اوراکل یا دک‌های تایید هستم، زیرا آنها نه تنها آثار هنری زیبایی را برای مشاهده ارائه می‌دهند، بلکه پیام‌ها همیشه راهنمای من را ارائه می‌دهند.


آموزش مجموعه هنری تابستانی: پرهای واقعی در آبرنگ

Summer Art Series: Realistic Feathers in Watercolor

"به کلاس دیگری در مجموعه هنری تابستانی من خوش آمدید!  در این کلاس، تکنیک هایی را به شما نشان خواهم داد که برای نقاشی پرهای واقع گرایانه با آبرنگ استفاده می کنم. فیا .."


آموزش مجموعه هنرهای تابستانی: مجله طبیعت آبرنگ برای مبتدیان

Summer Art Series: Watercolor Nature Journaling for Beginners

"این کلاس اولین کلاس از سری کلاس هایی است که من ایجاد خواهم کرد تا به شما کمک کنم تمرین هنری خود را خارج کنید!  به اولین کلاس در تابستان جدید من خوش آمدید. ..."