WindowsOfMyMind

سلام! من Utpreksha هستم.

من فارغ التحصیل هنرهای زیبا در رشته طراحی و نقاشی هستم. من دوست دارم رسانه های مختلف را مدیریت کنم و با آنها آزمایش کنم تا تکنیک های مختلفی را پیدا کنم که تصاویر جالبی ایجاد می کند. من بیشتر از همه دوست دارم از آبرنگ استفاده کنم زیرا کار کردن با جریان آنها دوست داشتنی است. من معتقدم هنر را باید با ذهنی آزاد خلق کرد، به همین دلیل است که با خودانگیختگی کار می کنم. من دوست دارم تکنیک های مختلف استفاده از رنگ ها را به دانش آموزان آموزش دهم و به آنها کمک کنم تا آثار هنری منحصر به فرد خود را ایجاد کنند!

من معتقدم وقتی از روند خلق لذت می بریم، آثار هنری همیشه رضایت بخش هستند. :)

من هم یک کانال YouTube دارم! در آنجا مشترک شوید تا سفر هنری شخصی من، آموزش های نقاشی و نکات استفاده از رسانه های مختلف را دنبال کنید. :)



دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد مناظر رنگارنگ شهری!

Creating Colorful Urban Landscapes!

یاد بگیرید که مناظر شهری خود را ایجاد کنید! در این کلاس، من شما را راهنمایی می‌کنم تا مناظر شهری خود را از منابع انتخابی خود «ایجاد» کنید. اینها اراده خواهند کرد. ..


آموزش حاشیه های گل: طرح های جذاب ایجاد کنید

Floral Borders: Create attractive designs

یاد بگیرید که مرزهای گل بسازید! در این کلاس با طراحی حاشیه های گل گام به گام آشنا می شوید. ابتدا به ارجاعات گلها نگاه خواهیم کرد. ..


آموزش هنر عامیانه مدرن: طراحی و نقاشی پرندگان!

Modern Folk Art: Drawing and Painting Birds!

"سلام! به کلاس سوم مجموعه هنرهای عامیانه مدرن خوش آمدید! در این کلاس از پرندگان به عنوان عنصر اصلی برای ساختن نقاشی های رنگارنگ و جذاب استفاده خواهیم کرد! . .."


آموزش تصویرسازی هنر عامیانه مدرن: طراحی و نقاشی گلدان های تزئینی!

Modern Folk Art Illustration : Drawing and Painting Decorative pots!

"سلام! در این کلاس، یاد می گیرید که با گلدان های تزئینی نقاشی های هنر عامیانه مدرن بسازید! ابتدا طرحی از گلدان‌ها را به همراه چند طراحی انجام می‌دهیم. .."


آموزش تصویرسازی هنر عامیانه مدرن: طراحی و نقاشی ماهی

Modern Folk Art Illustration : Drawing and Painting fish

در کلاس، شما یاد خواهید گرفت که فرم های ماهی خود را بسازید که با لمس مدرن، جلوه ای از هنر عامیانه به شما می دهد. ما تعدادی مرجع رنگارنگ جمع آوری خواهیم کرد. ..


آموزش Paint Along: Mini Watercolor Painting Series

Paint Along: Mini Watercolor Painting Series

"سلام! در این کلاس سریع، یاد می‌گیرید که نقاشی‌های ساده و در عین حال جذاب را با آبرنگ و خودکار نقاشی کنید! شما می توانید فرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. .."


آموزش تعادل را در ترکیب با استفاده از گل ها یاد بگیرید!

Learn Balance in Composition using Flowers!

"سلام!! در این کلاس، شما با استفاده از یکی از «اصول طراحی» که تعادل است، آشنا خواهید شد. ما با ساختن «کتاب فرم ها» شروع خواهیم کرد. خواهد شد. .."


آموزش آثار هنری با کولاژ و خودکار برای مبتدیان

Artworks with collage and pen for beginners

"این دوره برای همه از بچه ها تا مبتدیان و عاشقان هنر است که دوست دارند رسانه ها و تکنیک های مختلف را آزمایش کنند. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که .."


آموزش چالش روزانه نقاشی: 14 چیز برای کشیدن

Daily Drawing Challenge: 14 things to draw

سلام! به چالش نقاشی روزانه 14 روزه خوش آمدید! در این کلاس، من هر روز به شما دستورهایی می‌دهم و می‌توانیم 3 شکل از آن‌ها را ترسیم کنیم که بیشتر از آن طول نمی‌کشد. ..


آموزش زاد و ولد نقاشی: از طرح تا گواش

Procreate Painting : From Sketch to Gouache

"سلام! به کلاس ساخت تابلوهای گواش در Procreate خوش آمدید! در این کلاس روش‌های مختلف استفاده از برس گواش دیجیتال را خواهید آموخت. 1. انجام خواهیم داد. .."


آموزش Paint Along: Painting Terrariums Cute in Gouache!

Paint Along: Painting Cute Terrariums in Gouache!

سلام! در این کلاس کوچک، یاد خواهید گرفت که تراریوم‌های بسیار زیبا و جذاب را با گواش نقاشی کنید! می توانید همراه من نقاشی بکشید یا کل کلاس را تماشا کنید. ..