Evan Neidich

تصویرگر، انیماتور، سازنده اشیا.

سلام بچه ها!

من یک هنرمند و معلم هنر هستم. تصویرسازی مورد علاقه من است. من همچنین عاشق لوازم التحریر، نقاشی های دیواری، ساخت جواهرات، شمع، لباس هستم... واقعاً تقریباً هر چیزی که بتوانم به آن دست بزنم.


instagram: @foxandcrowpaperco

Etsy: www.etsy.com/shop/foxandcrowco

دوره های این مدرس:

آموزش گلدان های نقاشی شده با دست - یک باغ هنری در خانه خود ایجاد کنید!

Hand Painted Pots - Create an Art Garden in Your Home!

سلام! من ایوان نیدیچ هستم. من یک تصویرگر و طراح آزاد هستم. من همچنین مالک شرکت کاغذ فاکس کرو هستم. ، یک لوازم التحریر کوچک، کارت تبریک و گ. ..


آموزش ساخت چاپ دیجیتال برای هنرمندان

Making Digital Prints for Artists

«تولید دیجیتالی هنر یک راه عالی برای رساندن کارتان به افراد بیشتری و گسترش جریان درآمدتان به عنوان یک هنرمند است. فرا گرفتن: لوازم مورد نیاز شما چگونه. .."


آموزش استیکرها را در خانه بسازید

Make Stickers at Home

استیکرها روشی شگفت‌انگیز برای عرضه هنر شما به جهان با قیمتی مقرون به صرفه هستند. استیکرها راهی عالی برای بیان عقاید مردم هستند. ..


آموزش مقدمه ای بر طراحی و ساخت پین مینا

Intro to Designing and Manufacturing Enamel Pins

"پین های مینا در حال حاضر بسیار بزرگ هستند!  آنها یک راه بسیار محبوب و سرگرم کننده برای هنرمندان و طراحان هستند تا کار خود را به آنجا برسانند و سود ببرند!  اما شما کجا؟


آموزش نقاشی تایید و آرامش

Affirmation and Relaxation Drawing

"به آرامش و تایید از طریق هنر خوش آمدید -- من ایوان نیدیچ هستم! من یک هنرمند حرفه ای و مربی هنر هستم. یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد نقاشی این است. .."


آموزش ساخت کارت تبریک

Making Greeting Cards

"در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از ابتدا تا انتها یک کارت تبریک بسازید! چرخه طراحی تحلیل پرس و جو در حال توسعه ایده ها ایجاد محصول ارزیابی. .."