Julia Ferrer

طراح چاپ و مدیر عامل استودیو Sunsmith

سلام به همه!

نام من جولیا فرر است و من طراح چاپ هستم و همچنین مدیرعامل استودیو Sunsmith، مستقر در بارسلونا (کاتالونیا، اسپانیا) هستم. مسئول این است که همه چیز زیبا و آماده به نظر برسد.

در طراحی الگوی سطح و منسوجات توسط دانشگاه Staffordshire و CAD for Textiles توسط دانشگاه ناتینگهام ترنت (بریتانیا) شکل گرفته است. من به محض پایان تحصیل، کارم را به عنوان یک فریلنسر شروع کردم، پروژه هایی را برای برندها توسعه دادم و با دیگر استودیوهای چاپ در سطح بین المللی همکاری کردم. در سال 2019 با کمی تجربه در پشت سرم، تصمیم گرفتم استودیو Sunsmith را تأسیس کنم که در آن مجموعه هایی از الگوهای اصلی برای منسوجات را با کمک تیم کوچک دوست داشتنی خود آماده می کنم.

سبک طراحی من بازیگوش، قدرتمند و ظریف است و برخی از بهترین نکات من مکالمه، انتزاع، هندسه و جهنم بله! چاپ حیوانات.

یک کنجکاوی در مورد من؟ وقتی بچه بودم آنقدر طراحی و نقاشی را دوست داشتم که والدینم مرا در حال لیسیدن و خوردن خودکارها دستگیر کردند. آیا باید بگوییم که از آن زمان من رنگ ها را در درون خود دارم؟ مطمئناً می توانیم.

من را دنبال کنید و کار خود را با هشتگ #sunsmithskillshare 🤩

دوره های این مدرس:

آموزش مثل یک رئیس چرت بزنید: روکش لحاف با الگوی سطحی خود را با Procreate ایجاد کنید

Nap Like a Boss: Create your own Surface Pattern Duvet Cover with Procreate

سلام به همه و به کلاس من خوش آمدید! آیا شما خواب آلود هستید اما می خواهید مانند یک رئیس در رختخواب غلت بزنید؟ سپس به خواندن ادامه دهید. در این کلاس، یک را ایجاد می کنیم. ..


آموزش طراحی چاپ و الگو برای منسوجات: از تکرار تا جداسازی رنگ با Sunsmith

Print & Pattern Design for Textiles : from Repeat to Colour Separation with Sunsmith

"سلام به همه و به کلاس من خوش آمدید! اگر به اینجا پایان دادید ممکن است یک تصویرگر، گرافیک یا طراح چاپ باشید که آماده حضور در صنعت نساجی است. ..."