Danielle Clough

گلدوزی

به عنوان یک عکاس-طراح-vj-گلدوزی، دانیل کلاف برای همیشه زندگی خود را با خط تیره سپری کرده است.

کلاف که در کیپ تاون، آفریقای جنوبی به دنیا آمد و بزرگ شد (و کسانی که او را می شناسند "دی" نامیده می شود)، تحصیلات خود را در رشته کارگردانی هنری و طراحی گرافیک در مدرسه قرمز و زرد به پایان رساند قبل از شروع حرفه ای در زمینه تجسمی. هنر، طراحی دیجیتال و چیزسازی.

علاقه ترکیبی او به هنرهای تجسمی، موسیقی و صحنه فرهنگ خیابانی آفریقای جنوبی منجر به یک کنسرت آزمایشی شد که تصاویری را برای رویدادهای موسیقی زنده ایجاد کرد. دی با نام هنری Fiance Knowles با هنرمندان محلی Haezer، PH Fat، Hugh Masekela و آثار بین المللی مانند Allah Las، Mick Jenkins، Cid Rim، The Black Lips و Black Sun Empire اجرا کرده است. او تعداد زیادی فستیوال موسیقی را اجرا کرده است که احتمالاً هرگز درباره آنها نشنیده اید، اگر شما بالای 45 سال دارید و اولویت اصلی شما برای گوش دادن به موسیقی جاز است (اگر نه، ببینید: Rocking the Daisies، Grietfest، Synergy، CTEMF، Nuworld Fest.)

زمانی که او VJing نیست (که آن چیزی نیست که شما فکر می کنید)، دی در حال انجام کار طراحی دیجیتال برای شرکت های محلی است. در انبوهی از نخ‌ها پیچیده شده و هر چیزی از راکت‌های قدیمی گرفته تا کفش‌ها را گلدوزی می‌کند. وام دادن صدای خود به برنامه های رادیویی محلی (رادیو مجمع، رادیو بوش). ایجاد جلد کتاب های سفارشی (کتاب های مدجاجی)؛ و به عنوان یک عکاس مشارکت کننده برای رسانه های مختلف محلی و بین المللی کار می کند.

دی توسط دیگران معرفی شده است، در حالی که آثار او در مجله T New York Times، Casa de Jardim، Couch Magazine، Evening Standard، Homespu n منتشر شده و در نمایشگاه های مختلف در سراسر کشور به نمایش درآمده است.

برخی از مشتریان شامل گوچی، ادوبی، بنیاد نوآوری آفریقا، سازمان ملل، Origins، نایک و درو بریمور هستند

او در حال حاضر در کیپ تاون کار، بازی و دوچرخه سواری می کند.

---------------------------------------------- ------------------------------------------------ -------------------

رشته‌های DMC را که دانیل در این کلاس استفاده می‌کند بخرید .

دوره های این مدرس:

آموزش گلدوزی متوسط: کلاژ، پرتره و تزئینات را کاوش کنید

Intermediate Embroidery: Explore Collage, Portraits & Embellishments

"به ستاره گلدوزی دانیل کلاف بپیوندید تا دو ساعت غواصی عمیقی داشته باشید که کار شما را به سطح بالاتری می برد! پیشرفت در گلدوزی شما فقط یک مشکل نیست. .."


آموزش Live Encore: زبان رنگی منحصر به فرد خود را توسعه دهید

Live Encore: Develop Your Unique Color Language

پالت منحصر به فرد خود و درک بهتری از تئوری رنگ را با استاد رنگ دانیل کلاف توسعه دهید! معروف به گلدوزی های پر جنب و جوش و سنت شکن، D. .."


آموزش Live Encore: با گلدوزی روی لباس، هنر پوشیدنی بسازید

Live Encore: Make Wearable Art With Embroidery on Clothes

گلدوزی روی لباس‌ها می‌تواند راهی مفید برای زنده‌کردن کمد لباس‌هایتان باشد و هنرتان را با افتخار در جهان به نمایش بگذارید! دانیل کلاف هنرمند گلدوزی است. ..


آموزش نقاشی با نخ: گلدوزی مدرن برای مبتدیان

Painting with Thread: Modern Embroidery for Beginners

"گلدوزی برای هر کسی است که چیزی برای گفتن دارد - و دنیل کلاف اینجاست تا به شما کمک کند صدای خود را پیدا کنید. گلدوزی پر از قوانین سفت و سخت یکی از چیزهای مهم است. .."