Maria Vashchuk

طراح الگو در باغ کوچک

سلام، من ماریا هستم. من یک طراح الگوی سطح هستم که با نام استودیو طراحی باغ کوچک کار می کنم. استودیوی من در زیبای هارلم، هلند واقع شده است و توسط یک باغ احاطه شده است.


در اکثر روزها، می توانید مرا در حال ابله زدن در آتلیه ام یا لذت بردن از یک فنجان چای در باغ کوچک شهری خود، گوش دادن به آواز پرندگان و مشاهده زندگی و جابجایی جامعه گربه های محلی پیدا کنید. .
تقریبا هر شنبه، می توانید مرا در حال قدم زدن در سالن های نور یک موزه در آمستردام یا در گالری کوچکی بیابید که به دنبال الهام گرفتن از آثار هنری هستم. من از کاوش در شهرهای اروپایی در طول یک تعطیلات آخر هفته طولانی با همسرم، بازدید از بازارها و کتاب فروشی ها، لذت بردن از غذاهای محلی و نوشیدن یک فنجان قهوه در میدان مرکزی لذت می برم.


همه اینها به من الهام می‌بخشد تا الگوهای رنگارنگ، ساده و ظریفی خلق کنم که قلب‌ها را گرم می‌کند و باعث می‌شود هر کجا که هستید احساس کنید در خانه هستید.

برای اطلاعات بیشتر از اینستاگرام با من در ارتباط باشید.


من برای به اشتراک گذاشتن این سفر خلاقانه با شما هیجان زده هستم!


با سلام و احترام،
ماریا

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی الگوی تایپوگرافی: از طرح تا قطعه آماده نمونه کار

Typography Pattern Design: From Sketch to Portfolio Ready Piece

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه الگوهای رسا و منحصر به فرد ایجاد کنید؟ به این کلاس بپیوندید تا بیاموزید چگونه طرح الگوی خود را بدون تایپوگرافی ایجاد کنید! در این کلاس ..