Jen Sweeney

آبرنگ، خوشنویسی، دوچرخه سواری

سلام! من جن هستم، یک هنرمند آبرنگ و خوشنویس با همسرم در اوهایو زندگی می کنم. من به مدت 30 سال پرستار/پرستار اطفال بودم، اما تصمیم گرفتم در سال 2019 "بازنشسته" شوم و تجارت خود را J Sweeney Designs شروع کنم. من کاملاً تحت تأثیر دنیای آبرنگ هستم. شاید شما هم مثل من به مدرسه هنر نرفتید، اما اشتیاق عمیقی به خلاقیت دارید. ابزار مورد علاقه مطلق من، برس گوه ای (یا نزدیک به آن، برس مثلثی) بوده است. شاید شما یکی داشته باشید، و چند ضربه را بلد باشید، اما مشتاقانه تمایل دارید که هنرمند را به طور کامل در درون خود رها کنید. اگر چنین است، به من این امتیاز را بدهید که در کنار شما قدم بردارم و قدم به قدم، تطبیق پذیری این قلم مو را نشان دهم.

به همان اندازه که این برس عالی است، سلاح مخفی آن قلم مو نیست... بلکه شما هستید. شما سلاح مخفی هستید! با قلم مو در دست، پتانسیل خود را آزاد کنید و خلاقیت خود را به ارتفاعات جدید تماشا کنید. در کلاس‌های من، در عرض چند دقیقه، برگ‌های زیبا، گل‌ها، تاج‌های گل، پروانه‌ها و موارد دیگر خلق خواهید کرد. با یادگیری چند ضربه اساسی، مطمئن هستم که قلم موی گوه ای کارنامه هنری شما را تقویت می کند. همچنین، از آنجایی که من ظاهر قلم‌های میکرونی با آبرنگ را دوست دارم، نکاتی را که هنر شما را بیشتر می‌کند به اشتراک می‌گذارم.

به گل‌ها یا قلم موی گوه‌ای توجه نمی‌کنید؟ نگران نباشید، شاید پرتره خانه با آبرنگ بیشتر سبک شما باشد. عالی! من هم در این مورد کلاس دارم.

تصور کنید که در یک کافی‌شاپ محلی با هم نقاشی می‌کنید و با هم گپ می‌زنید در حالی که عطر عمیق آن فضا را پر می‌کند که ما خلاقیت خود را یاد می‌گیریم، کاوش می‌کنیم و قفل آن را باز می‌کنیم. امیدوارم کلاس های من برای شما اینگونه باشد.

برس های خود را بردارید و اجازه دهید رنگ آمیزی کنیم...


دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ بامبو: با استفاده از برس گرد، مسطح، گوه ای و خنجر، ضربه های خلاقانه انجام می شود

Bamboo watercolor: Creative strokes using a round, flat, wedge, and dagger brush

برای نقاشی بامبوهای زیبا،  با 4 قلموی مختلف، حرکات خلاقانه یاد خواهید گرفت، اما نگران نباشید، لازم نیست هر چهار قلم مو را برای کلاس داشته باشید. من. ..


آموزش آبرنگ و قلم مو: گل های پاییزی: میله ها و بنرها

Watercolor and the wedge brush: Autumn Florals: Bars & Banners

«دستورالعمل گام به گام در مورد نحوه ایجاد 2 طرح بنر با گل های زیبای پاییزی، با استفاده از برس گوه ای، برس آستر، و چند وسیله دیگر. ما .."


آموزش آبرنگ و گرافیت: 5 طرح گل ساده

Watercolor & Graphite: 5 simple floral designs

" طرح هایی که آمپر آبرنگ را ترکیب می کنند. گرافیت پر از شخصیت و جذابیت است. نه به ذکر سرگرم کننده برای ایجاد و زیبا برای نگاه کردن! من همه چیز در مورد دز ساده هستم. .."


آموزش آبرنگ و قلم مو: یک تاج گل زمستانی آسان و زیبا

Watercolor and the wedge brush: An easy, gorgeous winter wreath

" فقط 2 آمپر سریع; برای ایجاد این تاج گل زمستانی زیبا در 30 دقیقه یا کمتر، به ضربات قلم موی گوه ای ساده، تکرار شده در یک الگو، نیاز است! به من اعتماد کن. ..."


آموزش آبرنگ: نقاشی پرتره خانه

Watercolor: Painting a House Portrait

خانه شیرین خانه. . . یاد بگیرید که این کلبه دنج را نقاشی کنید! هر مرحله از فرآیند من توضیح داده شده و نشان داده شده است. شما گزینه های بسیار زیادی را برای جزئیات دقیق یاد می گیرید (s..


آموزش آبرنگ و گواش: گل های عاشقانه

Watercolor & Gouache: Romantic Florals

" یاد بگیرید که با استفاده از برس گوه ای (یا برس مثلثی) گل های سفید رمانتیک بسازید. این گل ها به خصوص روی کاغذ کرافت پر جنب و جوش هستند. شما دو ساده یاد خواهید گرفت. .."


آموزش گل های آبرنگ ساده: 1 قلم مو، 3 رنگ، 5 طرح

Simple Watercolor Flowers: 1 Brush, 3 Colors, 5 Designs

"آیا می‌خواهید آرامش داشته باشید، گل‌های ساده نقاشی کنید، و با انبوهی از وسایل سر و صدا نکنید؟ خب، اینجا یک کلاس برای شماست! 1 قلم مو، 3 رنگ را بردارید و 5 دسی ساده را یاد بگیرید. ..."


آموزش آبرنگ و گواش: مجموعه ای از گل های وحشی

Watercolor & Gouache: A collection of wildflowers

در این کلاس یاد خواهید گرفت که گل های وحشی زیبا را روی یک پس زمینه ساده نقاشی کنید. با استفاده از یک پالت محدود برس گوه ای (یا قلم موی مثلثی) خود، به خلاقیت خواهید رسید. ..


آموزش آبرنگ اکالیپتوس با قلم مو - تزئین حروف

Eucalyptus watercolor with a wedge brush - Decorating letters

" در 3 حرکت ساده، تکنیک من را برای نقاشی کردن برگ‌های اکالیپتوس با قلم مو (یا برس مثلثی) خود خواهید آموخت. از یک برس گرد به راحتی می توان استفاده کرد. .."


آموزش شکوفه های گیلاس با برس گوه ای

Cherry Blossoms with a wedge brush

" سلام دوستان خلاق من خیلی خوشحالم که این کلاس را به شما پیشنهاد می کنم! در اینجا چیزی است که شما آمپر دریافت می کنید. آنچه یاد خواهید گرفت: نحوه رنگ آمیزی شکوفه های گیلاس در حال ترکیدن با کلو. .."


آموزش ساقه های گل آبرنگ با برس گوه ای یا مثلثی

Watercolor Floral Stems with a wedge or triangle brush

آموزش رنگ آمیزی این ساقه های گل زیبا در کمتر از یک ساعت! برس گوه ای یا برس مثلثی خود را به کلاس بیاورید و بیایید شروع کنیم! شما دقیق را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش گل رز آبرنگ شل: سبک قلم مو

Loose Watercolor Roses: Wedge brush style

«در این کلاس Intermediate، رزهای رمانتیک و آزاد با آبرنگ را با قلم مو نقاشی می‌کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه گوه خود را دستکاری کنید، بچرخانید و قرار دهید. .."


آموزش آبرنگ و قلم مو

Watercolor and the wedge brush

" در این کلاس، یاد می‌گیرید که چگونه با قلم موی گوه‌ای، خطوط برازنده ایجاد کنید تا بتوانید در عرض چند دقیقه برگ‌ها، انگورها و شاخه‌های زیبا را رنگ کنید. شما. .."


آموزش آبرنگ: گل های پاییزی با قلم مو

Watercolor: Autumn florals with a wedge brush

"این کلاس در مورد استفاده از یک پالت زیبای پاییزی (به علاوه ماده مخفی، گواش سفید) روی کاغذ کرافت است! اگر عاشق نقاشی گل‌ها با قلم موی گوه‌ای هستید...."


آموزش آبرنگ و قلم مو: پروانه ها و فراتر از آن

Watercolor and the wedge brush: Butterflies & beyond

" ما از زیبایی پروانه لذت می بریم، اما به ندرت اعتراف می کنیم که پروانه چه تغییراتی را برای دستیابی به آن زیبایی داشته است."          w را ایجاد خواهید کرد. .."