Cyn Lagos

قصه گوی تصویری

سین لاگوس یک داستان سرای بصری آمریکای لاتین با تمرکز بر عبارات دیجیتالی چندگانه است. عکاسی خیابانی، طراحی گرافیک، و تکنولوژی همه جانبه. سین به دلیل سفر شخصی خود به عنوان یک مهاجر که رویای آمریکایی رویای آمریکایی را دنبال می کند، ماموریتی را آغاز کرده است تا الهام بخش تغییرات اجتماعی باشد و جهان را با آگاهی آگاهانه آموزش دهد. داستان سرایی تصویری.

سین لاگوس توسط شرکت های فناوری جهانی مانند فیس بوک، گوگل و اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته است. مهم‌تر از همه، او جایزه Adobe Creative Residency را دریافت کرد، جایی که او اشتیاق هنرمندان مشتاق را با راهنمایی آنها در تکنیک‌های زبان بصری که از داستان‌گویی از طریق لنز همدلانه‌تر دفاع می‌کند، پرورش داد. .

درازمدت، سین لاگوس می‌خواهد با استفاده از مهارت فنی خود برای گفتن داستان‌هایی که فرهنگ‌های متنوع خیابان‌ها و جهان را به طور کلی روشن می‌کند، هنر خود را بر تلاش‌های بشردوستانه متمرکز کند.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان: داستان سرایی از طریق طراحی گرافیک و عکاسی

Beginners Guide: Storytelling through Graphic Design and Photography

" ساخته شده برای تو"


آموزش Live Encore: شهر خود را به روشی تازه با عکاسی ببینید

Live Encore: See Your City in Fresh Ways with Photography

"با عکاسی الهامات هنری را در اطراف خود باز کنید! سین لاگوس، داستان‌نویس بصری، طراح گرافیک و عکاس خیابانی، از آثار خود برای ج. .."


آموزش داستان سرایی عکس: با استفاده از رنگ، کنتراست و مقیاس

Photo Storytelling: Using Color, Contrast, and Scale

منبع یابی از بایگانی‌هایتان راهی عالی برای کاوش در داستان‌سرایی عکس از خانه راحت است. لطفاً در صورت گرفتن عکس، به همه قوانین فاصله گذاری اجتماعی احترام بگذارید. ..


آموزش ساخت فیلم‌های تلفن همراه: راهنمای راه‌نمای اولین‌ها برای فیلم‌های تاریخچه، ثبت نام و نسخه

Fabrication de films mobiles : un guide des débutants pour les histoires vidéo, l'enregistrement et l'édition

بیایید در این کلاس Skillshare که توسط مربی بصری شما، Cyn Lagos، آموزش داده می‌شود، مهارت‌های تولید محتوای ویدیویی خود را با گوشی هوشمند خود تقویت کنیم. در این کلاس، شما. .."