Eva Nichols

هنرمند آبرنگ


سلام، من اوا نیکولز هستم، یک آبرنگ شناس دانمارکی و ساکن تراکی، کالیفرنیا، جایی که دوست دارم بخشی از جامعه خلاق باشم. من کارهایم را در گالری‌های مختلف در کالیفرنیا و نوادا نشان می‌دهم و کلاس‌های آبرنگ را هم در سطح محلی و هم در سطح ملی و بین‌المللی تدریس می‌کنم.

من عاشق آبرنگ هستم زیرا رسانه ای پر جنب و جوش و تعاملی است. الهام نقاشی من از طبیعت و سفر است. به اشتراک گذاشتن چیزهایی که در طول سال ها در مورد آبرنگ آموخته ام، اشتیاق من است.

من دوست دارم کلاس‌هایم را سرگرم‌کننده و الهام‌بخش نگه دارم، به آبرنگ‌ها اجازه بدهم جاری شوند و با استفاده از "تصادفات شاد" آنها را برای من نقاشی کنند!

می‌توانید برخی از دموهای من را در کانال YouTube من مشاهده کنید: Eva Nichols Art

برای اطلاعیه های ردیابی یا ثبت نام در خبرنامه من لطفاً به وب سایت من بروید:

https://www.beautyonlocation.com

می توانید من را در این آدرس دنبال کنید:

فیس بوک:

اینستاگرام:

تویتر:

Pinterest:

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی درختان برگریز با آبرنگ

Painting Deciduous Trees In Watercolor

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه انواع درختان برگریز را با استفاده از پوشش پلاستیکی رنگ آمیزی کنید. آمپر مایع پوششی؛ یک کارت پلاستیکی یا چاقوی پالت. در جریان است. .."


آموزش نقاشی مزرعه ای از گل های وحشی با آبرنگ

Painting A Field Of Wildflowers In Watercolor

"نقاشی مزرعه ای از گل های وحشی با آبرنگ در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک مزرعه رنگارنگ از گل های وحشی را با آبرنگ نقاشی کنید. ابتدا شما را ماسک می کنیم. .."


آموزش نقاشی انعکاس آب در منظره آبرنگ

Learn To Paint Water Reflections in A Watercolor Landscape

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه انعکاس های موجود در آب را روی یک بدنه آبی آرام مانند یک دریاچه نقاشی کنید. در این فرآیند شما برخی از فناوری های اولیه آبرنگ را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش یک کاکتوس رنگین کمانی را با آبرنگ رنگ کنید

Paint A Rainbow Cactus In Watercolor

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک کاکتوس رنگین کمان رنگارنگ را با استفاده از انواع تکنیک های آبرنگ نقاشی کنید که به "جعبه ابزار آبرنگ" شما اضافه می شود. شما وای .."


آموزش نقاشی ابرها در آبرنگ

Painting Clouds In Watercolor

«نقاشی ابرها در آبرنگ در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از آبرنگ، انواع شکل‌های مختلف ابر را نقاشی کنید خیس به خیس، مرطوب به خشک. .."


آموزش نقاشی یک جنگل فانتزی با درختان آسپن در آبرنگ با استفاده از نوار چسب و ماسک

Painting A Fantasy Forest With Aspen Trees In Watercolor Using Cling Wrap And Masking Tape

" در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه آبرنگ ها را روان کنید و برای ایجاد یک جنگل جادویی با درختان آسپن با استفاده از چسب و نوار چسب کار کنید. . .."