Sushma Hegde

هنرمند آبرنگ

سلام! من Sushma Hegde هستم.من یک هنرمند خودآموز و عاشق آبرنگ از هند هستم که در حال حاضر در لوکزامبورگ زندگی می کنم. من بیشتر با آبرنگ و گواش نقاشی می‌کنم و سعی می‌کنم احساسم را در مورد زیبایی طبیعت جاودانه کنم. نقاشی حس آرامش را در من ایجاد می کند و آرزو دارم همین حس را در نقاشی هایم ایجاد کنم.


من از دوران کودکی عاشق خلق بودم و علاقه زیادی به هنر داشتم، اما به نوعی طرف خلاق من در دوران بزرگ شدن عقب نشست. چند سال پیش، از شدت خستگی، آبرنگ هایم را بیرون آوردم و شروع به نقاشی چند گل کردم و گیر کردم!


من عاشق یادگیری از هنرمندان دیگر هستم و به آرامی لذت به اشتراک گذاشتن آنچه می دانم را درک کرده ام، مهم نیست که چقدر ساده یا دشوار است. بسیار خوشحالم می‌کند وقتی کسی به met می‌گوید که دیدن نقاشی من باعث شد بعد از مدت‌ها قلم موها را بردارید یا به آنها کمک کرد جنبه خلاقانه‌شان را پرورش دهند!
از طریق Skillshare، من می خواهم روند، نکات و ترفندهای خود را برای ساده کردن موضوعات مختلف و لذت بردن از نقاشی با شما به اشتراک بگذارم!

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ Wildflower Meadow - ترکیب و موارد دیگر

Watercolor Wildflower Meadow - Composition and more

"آیا عاشق چمنزارهای گل‌های وحشی هستید؟ پس از آن لذت می‌برید! این کلاس همه چیز در مورد گرد هم آوردن انواع مختلف گل‌های وحشی و ساختن یک وی زیبا است. ..."


آموزش نقاشی گل های وحشی بهاری با آبرنگ

Painting Spring Wildflowers with Watercolors

در این کلاس من به شما آموزش می دهم که چگونه گل های وحشی بهاری را به سبک آزاد با آبرنگ نقاشی کنید. من هفت نوع مختلف گل وحشی را چیده ام. ..


آموزش گل های گواش: نقاشی از گل های واقعی

Gouache Florals: Painting from real flowers

این کلاس همه چیز در مورد نقاشی از گل های واقعی است. به این معنی که من گل های مختلفی را دقیقا در کنار خود خواهم داشت و به شما نشان خواهم داد که چگونه آنها را تفسیر می کنم. من خواهم. ..


آموزش گل های آبرنگ - دسته گل بهار

Watercolor Florals - Spring Bouquet

در این کلاس یاد می گیریم که یک دسته گل وحشی را در یک دسته گل گرد هم بیاوریم. ما با بحث درباره بایدها و نبایدهای ساخت یک دسته گل شروع می کنیم، ماکی. ..


آموزش مناظر آبرنگ سبز برای مبتدیان - در 2 سبک

Green Watercolor Landscapes for Beginners - in 2 styles

مخلوط کردن سبزه برای مناظر می تواند طاقت فرسا باشد. به خصوص زمانی که انتخاب های زیادی در پالت خود دارید. استفاده از رنگ ها به طور مستقیم از مجموعه های رنگ ممکن است. ..


آموزش منظره زمستانی برفی برای مبتدیان

Snowy Winter Landscape for Beginners

بیایید از طریق این کلاس وارد منظره‌ای نرم، ملایم و برفی شویم. همانطور که راه می‌رویم، یاد می‌گیریم با رنگ‌های گرم و سرد بازی کنیم، زمستانی زیاد نقاشی کنیم.


آموزش نقاشی 15 نوع توت وحشی با آبرنگ

Painting 15 Types of Wild Berries with Watercolors

در این کلاس ما تعداد زیادی از انواع توت ها را به سبکی آزاد با استفاده از آبرنگ نقاشی می کنیم. من طیف گسترده ای از انواع توت ها و برگ ها را قرار داده ام تا بتوانید آن را بنوشید. ..