Cécile Yadro

هنرمند دیجیتال و سنتی

من Cécile Yadro هستم، هنرمند و معلم فرانسوی، دیجیتال و سنتی. من عاشق طراحی و نقاشی پرتره، منظره، طبیعت بی جان... با گواش، نقاشی رنگ روغن، دیجیتال، نشانگر، پاستل، ترکیبی هستم... هنر یک سفر بی پایان است!

ماموریت من این است که با کلاس های دوستانه مبتدی ام به شما کمک کنم به عنوان یک هنرمند رشد کنید.

من را کجا پیدا کنم:

، جایی که شما یک خبرنامه گواش هفتگی دارید.

با نکات بسیار

اگر شما یک نقاش گواش هستید یا مایل به این کار هستید، برای سرگرمی بیشتر به ما در گروه فیس بوک '' بپیوندید!

جایی که هنر و تجربیاتم را پست می کنم

من دوست دارم شما را در کلاس ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش تصاویر مسطح - 5 سبک با Procreate

Flat illustrations - 5 styles with Procreate

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه با Procreate تصاویر مسطح بسازید، اما می توانید با نرم افزار دیجیتال دیگری نیز همراه باشید. این کلاس mea است. .."


آموزش پرتره گواش برای مبتدیان

Gouache portrait for beginners

در این کلاس به شما آموزش می دهم که چگونه یک پرتره گواش را گام به گام نقاشی کنید. ما از یک مرجع عکس کار خواهیم کرد که در پروژه و منبع موجود است. ..


آموزش پرتره های دیجیتال وصله دار با Procreate

Digital Patchy portraits with Procreate

"به این کلاس پرتره های دیجیتال تکه ای خوش آمدید! این کلاس برای همه سطوح قابل دسترسی است، بدون نیاز به مهارت طراحی، زیرا می توانید به سادگی از طرح آماده استفاده کنید. .."


آموزش نقاشی دیجیتال à la Klimt با Procreate

Digital painting à la Klimt with Procreate

در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک نقاشی دیجیتال à la Klimt بسازید، به این معنی که ما با الهام گرفتن از کلیمت کپی نمی کنیم. این کلاس برای interme ساخته شده است. ..


آموزش جادوی قلم مو

Brushpen magic

آیا قلم مویی دارید که جایی بنشینید، چند وقت پیش آنها را خریدید و به سختی از آنها استفاده می کنید؟ آیا احساس می کنید که می توانید آنها را به گونه ای متفاوت انجام دهید؟ یا می خواهید. ..


آموزش پرتره دیجیتال آبرنگ در Procreate

Digital watercolor portrait in Procreate

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک پرتره دیجیتال آبرنگ در Procreate از روی یک عکس بسازید. ما ابتدا تصویری را انتخاب می کنیم که شما را خوشحال کند، سپس m. .."


آموزش چگونه یک منظره گواش را نقاشی کنیم

How to paint a gouache landscape

"در این کلاس کوتاه، من با جزئیات نحوه نقاشی منظره گواش را نشان می‌دهم. این منظره بزرگی از تپه‌ها، مه، درختان، خورشید و سایه‌ها است. نحوه استفاده از گواش را توضیح خواهم داد. .."


آموزش پرتره های واقع گرایانه با نشانگرهای الکلی

Realistic portraits with alcohol markers

"در این کلاس یک تکنیک ساده برای دستیابی به پرتره های واقع گرایانه با نشانگرهای الکلی را به شما نشان خواهم داد. این تکنیک به طرز شگفت آوری ساده است، تنها چیزی که نیاز دارید این است. .."


آموزش کلاس ابرهای گواش گام به گام

Gouache clouds step by step class

در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه ابرها را با گواش نقاشی کنید. گواش را می توان با آب کم و بیش استفاده کرد تا جلوه ها و بافت های متفاوتی داشته باشد. ما ج. ..


آموزش سبزی ملایم با Procreate

Soft greenery with Procreate

"در این کلاس من از ابتدا تا انتها به شما نشان خواهم داد که چگونه با Procreate سبزه های سبک بسازید. این کلاس بسیار مفصل است، با دستورالعمل های گام به گام، perf. .."


آموزش پرتره های پاستلی با Procreate

Pastel portraits with Procreate

برای این کلاس به یک iPad، یک قلم و Procreate نیاز دارید. اگر از برنامه دیگری برای ترسیم استفاده می‌کنید، همچنان می‌توانید آن را دنبال کنید و بر اساس آن تنظیم کنید. این کلاس. ..


آموزش طبیعت بی جان گواش

Gouache still life

«در این کلاس می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه یک طبیعت بی‌جان را با گواش نقاشی کنید و با آن به یک سبک تصویری برسید. این اولین کلاس از مجموعه ای از طبیعت بی جان است. .."


آموزش بولانجری فرانسوی خود را با سبک آبرنگ Procreate رنگ کنید

Paint your French boulangerie with Procreate, watercolor style

"بنجور! سلام! به کلاس خوش آمدید! من به شما نشان خواهم داد که چگونه بولانژی فرانسوی خود را طراحی و نقاشی کنید. این کلاس برای تمام سطوح، از جمله مبتدیان، به عنوان من است. .."


آموزش نحوه نقاشی دریا با نقاشی گواش - 3 منظره دریایی آسان قدم به قدم

How to paint sea with gouache painting - 3 easy Seascapes step by step

"بیایید با هم مناظر دریایی نقاشی کنیم! من هر آنچه را که باید بدانید، از اصول نقاشی گواش گرفته تا نکاتی در مورد نحوه نقاشی آسمان و حرکت حرکتی را به شما آموزش خواهم داد."


آموزش مجله سبک کمیک در Procreate

Comic style journal in Procreate

" مزایای نگهداری یک دفترچه روزانه چیست؟ (یا تقریباً روزانه!)   می توانید اهداف مختلفی داشته باشید: مستندسازی زندگی خود، پیگیری لحظاتی که زندگی کرده اید. .."


آموزش با Procreate پرتره های خود را به سطح بعدی ببرید

Push your portraits to the next level with Procreate

اگر پرتره‌های دیجیتالی می‌کشید و می‌خواهید آن‌ها را طعم‌دار کنید، این کلاس برای شما مناسب است! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از خود، پرتره های موجود خود را ارتقا دهید. ..


آموزش چشم انداز گواش - منظره خود را ایجاد کنید

Gouache landscape - create your own landscape

"در این دوره به شما یاد می دهم که چگونه منظره خود را ایجاد و ترسیم کنید و آن را با گواش نقاشی کنید. اولین چیز این است که تصمیم بگیریم با چه چیزی بیان کنیم. .."


آموزش نقاشی انتزاعی گواش

Gouache abstract painting

"این کلاس برای کشف تمام بافت هایی ساخته شده است که می توانید با گواش به دست آورید. به جای اینکه نمونه های کوچکی از هر تکنیک درست کنیم، همه آنها را با هم مخلوط می کنیم."


آموزش ورق طلا: کجا و چگونه از آن استفاده کنید تا به راحتی هنر خود را ارتقا دهید

Gold leaf: where and how to apply it to easily enhance your art

"ورق طلا ماده ای زیبا و بادوام است که می توانید از آن برای زیباتر جلوه دادن آثار هنری خود استفاده کنید. این ورق در رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارد، بنابراین می توانید ... را پیدا کنید."


آموزش ذخیره عکس های خانوادگی

Saving family photos

"آیا شما عکس های خانوادگی قدیمی در جایی در جعبه ای دارید که تقریباً فراموش کرده اید؟ برخی از آنها آنقدر آسیب دیده اند که تقریباً جرات نمی کنید آنها را لمس کنید؟ فکر می کنید ..."


آموزش خانه های رنگارنگ با Procreate

Colorful houses with Procreate

به کلاس خوش آمدید! در این کلاس به شما نشان خواهم داد که حالات و رنگ های مختلف را به یک نقاشی بدهید. ما از Procreate 5 در کلاس استفاده خواهیم کرد و شما خوش آمدید. ..


آموزش شخصیت های گواش - رنگ آمیزی رنگ پوست

Gouache characters - painting skin tones

"در این کلاس ما دو کاراکتر، تمام بدن را روی پس‌زمینه سفید نقاشی می‌کنیم. می‌خواهم تمرکز روی رنگ پوست باشد، به همین دلیل است که پس‌زمینه وجود ندارد.


آموزش گل های آبرنگ دیجیتال با Procreate

Digital watercolor florals with Procreate

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه به صورت دیجیتالی آبرنگ نقاشی کنید. من مجموعه ای از 12 قلموی رایگان و دو کاغذ آبرنگ را ارائه می کنم تا بتوانید آنها را نگه دارید و در سفر خود استفاده کنید."


آموزش پرتره گربه با Procreate 5X

Cat portraits with Procreate 5X

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با Procreate 5X پرتره های گربه را نقاشی کنید. من یک گربه دختر هستم، بنابراین از گربه ها در کلاس استفاده کردم، اما این کار برای سگ ها یا دیگران یکسان است."


آموزش پرتره دیجیتال نقاشی رنگ روغن با Procreate

Digital oil painterly portrait with Procreate

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه با Procreate رنگ روغن کنید. یک پرتره نشان خواهم داد، اما این تکنیک برای هر موضوع دیگری کاربرد دارد. من یک براش ست و یک مجدد ارائه می کنم. .."


آموزش 8 مشکل رایج با گواش و 24 ایده برای حل آنها

8 common issues with gouache and 24 ideas to address them

"آیا شما عاشق گواش هستید، اما گاهی اوقات احساس می کنید کمی مشکل است؟ آیا در یافتن سازگاری صحیح مشکل دارید؟ آیا لایه های شما ناهموار، با مشکل ماکی. .."


آموزش پرتره های نرم با Procreate

Soft portraits with Procreate

"در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه با Procreate یک پرتره نرم بسازید. پرتره نرم چیست؟ این یک پرتره است که با اشکال مسطح ساخته شده است، جایی که ما لک خواهیم کرد. .."


آموزش پرتره های هنر پاپ با Procreate

Pop art portraits with Procreate

این ششمین کلاس پرتره Procreate من است! این یکی درباره یادگیری نحوه ساخت پرتره‌های هنر پاپ با Procreate است. پاپ آرت چیست؟ این یک سبک روشن با. ..


آموزش پرتره های ترکیبی دیجیتال با Procreate

Digital mixed media portraits with Procreate

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از Procreate از عکس های مختلف رسانه های دیجیتالی ترکیبی بسازید، اما در صورت تمایل می توانید برنامه دیگری را دنبال کنید. W. .."


آموزش نحوه ترسیم بچه های ناز شایان ستایش را در Procreate از روی عکس ها بیاموزید

Learn how to draw adorable cute kids in Procreate from photos

در این کلاس به شما یاد می‌دهم که چگونه بچه‌های ناز را از روی عکس بکشید. من از Procreate در کلاس استفاده خواهم کرد، اما شما می توانید از برنامه مورد علاقه خود برای پیگیری استفاده کنید. ..


آموزش بعد از سفر یک دفترچه طراحی سفر بسازید!

Make a travel sketchbook after your trip !

آیا تا به حال سعی کرده اید هنگام مسافرت با غیر کشوها نقاشی بکشید؟ آیا در حین طراحی احساس می کنید که مزاحم آنها می شوید؟ آیا از انجام ندادن ناامید شدی؟ ..


آموزش پرتره های طرح دار دیجیتال با Procreate

Digital sketchy portraits with Procreate

"خیلی خوشحالم که به شما توضیح می دهم که چگونه یک پرتره اسکچ دیجیتال بسازید. من از Procreate در کلاس استفاده می کنم، اما شما می توانید از هر برنامه طراحی برای دنبال کردن آن استفاده کنید. این استایل ...."


آموزش پرتره حیوان خانگی گواش

Gouache pet portrait

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک پرتره حیوان خانگی را از روی یک عکس با گواش نقاشی کنید. کلاس با عکس سگ ساخته شده است، اما شما می توانید همراه با یک گربه pho را دنبال کنید."