Ali Hamdan

مهندس نفت

سلام به همه

این علی حمدان است، من یک مهندس نفت لبنان هستم و در حال حاضر رئیس بخش دانشجویی SPE BAU هستم. من به 6 زبان عربی، فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ماندارین صحبت می کنم. من همچنین به زبان "آینده" صحبت می کنم، زبان کامپیوتر از پایتون، html، C، جاوا و غیره.

علاوه بر این، من مهارت کار بر روی نرم افزارها و برنامه های مختلف، از Excel، PowerPoint، CMG، Saphir و غیره را دارم.

من به "شبکه ارتباطی" اعتقاد دارم، به همین دلیل زبان های مختلفی را یاد گرفتم و هدفم یادگیری بیشتر است. من در Skill Share هستم تا مهارت های خود را به روشی بسیار جالب و سرگرم کننده با شما به اشتراک بگذارم. با من، یادگیری مهارت های جدید ممکن است سرگرمی جدید شما باشد ;)

دوره های این مدرس:

آموزش نرم افزار C.M.G

C.M.G Software

درباره این کلاس: در این کلاس با اصول و مبانی شبیه سازی با استفاده از نرم افزار CMG آشنا می شوید. قبل از شروع این کلاس، لطفا مطمئن شوید که y. ..


آموزش پایتون برای مبتدیان مطلق

Python for Absolute Beginners

"در این کلاس شما اصول و ساده ترین سینتکس ها را در زبان پایتون یاد خواهید گرفت. نیازی به داشتن پیشینه برنامه نویسی یا دانش قبلی ندارید."


آموزش ماندارین سطح 1

Mandarin Level 1

"چینی ماندارین به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری است، به ویژه برای تجارت.  و یادگیری زبان چینی به شرکت یا سازمان شما کمک می کند.


آموزش پاورپوینت - ابزاری برای تبلیغات

PowerPoint - A tool for Advertisement

در این کلاس با پنهان ترین و مفیدترین دستورات و ابزارهای پاورپوینت آشنا می شوید. ابزارهای آموخته شده برای ایجاد مهارت‌های تبلیغاتی استفاده خواهند شد. ..


آموزش تجزیه و تحلیل داده های اکسل با مایکروسافت اکسل

Excel Data Analysis with Microsoft Excel

"تحلیل و تجزیه و تحلیل داده ها رشته های در حال تکامل هستند. ما دائماً در مورد داده های بزرگ، پیش بینی، هوش مصنوعی و تکنیک های مدل سازی می شنویم. با این حال، تکنیک های پیشرفته ...."


آموزش مقدمه ای بر متلب

Introduction to MATLAB

در این کلاس با مهمترین دستورات و مفاهیم متلب آشنا می شوید. شما نیازی به داشتن پیش‌زمینه در زمینه محاسبات ماتریکس یا موارد قبلی ندارید. ..