Veronica Winters

هنرمند رئالیست فیگوراتیو

بیوگرافی هنرمند

ورونیکا وینترز یک هنرمند معاصر روسی-آمریکایی است که زیبایی و قدرت روح زنانه را از طریق نقاشی های فیگوراتیو خود روشن می کند. او هنرهای فیگوراتیو را در آکادمی هنر مرکزی بزرگ، لیگ دانشجویان هنر نیویورک تحصیل کرد و دارای مدرک MFA در نقاشی از ایالت پن است. کتابچه راهنمای مداد رنگی بهترین کتاب اوست. کتاب پرفروش اخیر هنر ورونیکا در مجلات هنری و کتاب های هنری متعددی از جمله Strokes of Genius، Leisure Painter، Colored Pencil Magazine، The Guide Artists و International Artist Magazine منتشر شده است. وینترز به عنوان مربی هنر، از استعداد هنرمندان معاصر از طریق وبلاگ هنری و نویسندگی خود حمایت می کند. این هنرمند که در ناپل، فلوریدا زندگی می کند، به نقاشی احساسات با رنگ در نقاشی پرتره روایی و هنر مداد رنگی ادامه می دهد.

وب سایت رسمی:

اینستاگرام: | VeronicaWintersColoredPencil

فیس بوک: | YouTube: VeronicasArt

دوره های این مدرس:

آموزش دوره مینی هنر

Art Mini Course

"این دوره مینی هنر تماماً در مورد نکات عملی در هنر است که فراتر از تکنیک های اولیه طراحی و نقاشی است. به شما کمک می کند تا در روند کادربندی حرکت کنید. ..."


آموزش اسرار تکنیک های نقاشی رنگ روغن واقعی برای مبتدیان جدی و فراتر از آن

Realist Oil Painting Techniques Secrets for Serious Beginners & Beyond

هنرمندان یادگیرندگان بصری هستند. مطالعه هنر با دیدن نحوه انجام آن به شما ایده بسیار خوبی می دهد که از کجا شروع به کاوش در تکنیک های اساسی نقاشی رنگ روغن کنید. ..