Elizabeth Bezant

نویسنده و مربی نویسندگی


سلام، نام من الیزابت بزانت است و من یک نویسنده و مربی نویسندگی منتشر شده بین المللی هستم و در حال حاضر به صورت تمام وقت در استرالیا مشغول به کار هستم.

در حدود دو دهه گذشته، اوقات بسیار خوبی را سپری کرده‌ام که نویسندگان را الهام‌بخش و آگاه کرده‌ام (شخصی، چاپی و آنلاین) .

در طول سال‌ها، من طیف متنوعی از مقالات، داستان‌ها، ستون‌ها و ویژگی‌های آموزشی را در مجلات، گلچین‌ها و روزنامه‌های بی‌شماری در سراسر جهان منتشر کرده‌ام. آنهایی که من به آنها افتخار می کنم در این موارد گنجانده شده اند: روزنامه ساندی تلگراف بریتانیا، زندگی در خارج از کشور، و مجلات گریس. سوپ مرغ آمریکا برای روح، شکلات برای روح زن، و مجله Lollipops. روزنامه نوا استرالیا.

همچنین یک کتاب زبان دوم انگلیسی توسط انتشارات ReadyEd منتشر شد. ، کتاب های خود منتشر شده در خارج از این دیوارها گم شده و من می خواهم بنویسم، اما نمی دانم از کجا شروع کنم، و کتاب های لحظه های دزدیده شده و لحظه های مراقبت را گردآوری، تالیف و منتشر کرده اند (این دو مورد آخر برای حمایت و راهنمایی افرادی که به آنها اهمیت می دهند ایجاد شده اند. کسانی که به بیماری آلزایمر مبتلا هستند).

به‌عنوان یک مربی نویسندگی، کسب‌وکار خودم (نوشتن برای الهام‌بخشی) را نیز اداره کردم و دارای span> به اندازه کافی خوش شانس بود که مربیگری، راهنمایی، نقد و بازخورد فردی را به هزاران نویسنده از همه سطوح ارائه کرد. پلاس به میزبانی مجموعه‌ای از بخش‌های تلویزیونی و رادیویی دعوت شد، و سخنرانی‌ها، دوره‌ها، مصاحبه‌ها و کارگاه‌های متعددی را در طول سال‌ها برگزار کرد.

اما اکنون، برای تطبیق با زندگی‌ام به‌عنوان یک عشایر دیجیتال، من خودم را اجرا می‌کنم. مربیگری کسب و کار آنلاین به نام Writing With Elizabeth مجموعه‌ای رو به رشد از دوره‌های نویسندگی را در اینجا در Skillshare، به‌علاوهفروشگاه نوشتن در Etsy، چت‌های زنده هفتگی و نوشتن در و یک جامعه رو به رشد در Facebook<ارائه می‌کند./a>.

بسته‌های اعلان مهارت‌های نوشتاری من را در فروشگاه Etsy من در . آنها به ویژه برای ارائه تمرین مداوم در تمام مهارت های نوشتاری تحت پوشش دوره های من ایجاد شده اند.
اما این فقط یک محدوده است، بسیاری از محصولات نوشتاری سرگرم کننده و آموزنده دیگر نیز در آنجا وجود دارد.



img>

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً از وب‌سایت‌های من در آدرس زیر دیدن کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش نکات نقطه گذاری یواشکی - راه هایی برای یادآوری آنچه که به کجا می رود

Sneaky Punctuation Tips - Ways to remember what goes where

هر چند وقت یک‌بار سعی می‌کنید ویژگی‌های نقطه‌گذاری انگلیسی را دریابید؟ مواردی مانند: آیا «آن» به آپستروف نیاز دارد یا خیر، باید «مامان» باشد. ..


آموزش خوانندگان خود را در حال خواندن نگه دارید - رازهای موفقیت آمیز قدم زدن

Keep Your Readers Reading - The secrets to Pacing successfully

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا یک نوشته شما را کاملا مجذوب خود کرده است، در حالی که به نظر می رسد یک نوشته دیگر به سادگی پیش می رود؟ چرا یک داستان شما را بی‌نفس می‌چرخاند. ..


آموزش قدرت کلمات: راز نوشتن کلمات مناسب

Word Power: The Secret To Writing The Right Words

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش نکاتی برای نوشتن توضیحات به یاد ماندنی 1: نمایش، نگو

Tips To Writing Memorable Descriptions 1: Show, don't Tell

نمایش، نگو جنبه ای است که اغلب نادیده گرفته می شود و به اشتباه درک می شود. با این حال، از آن به درستی و کیفیت نوشتار خود، به علاوه عمق توصیف خود استفاده کنید. ..


آموزش 6 راه برای نوشتن درباره زندگی: زیرا مجبور نیستید زندگی نامه بنویسید

6 Ways To Write About Your Life: because you don't have to write an autobiography

زندگی نامه، تاریخچه خانوادگی، روزنامه نگاری... سبک های نوشتاری زیادی وجود دارد که می توانید برای به اشتراک گذاشتن داستان زندگی خود از آنها استفاده کنید. با این حال، سوال این است که کدام سبک به بهترین وجه برای شما مناسب است. ..


آموزش رازهای نوشتن گفتگوی باورپذیر: بنابراین در واقع به نظر می رسد که مردم صحبت می کنند

Secrets To Writing Believable Dialogue: so it actually sounds like people talking

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، نمی توان انکار کرد که دیالوگ تأثیر زیادی بر کیفیت نوشتار شما دارد. یک داستان عالی در صورت دیالوگ کاملاً خراب می شود. ..