Antonio Castello

عکاس تجربی

سلام! من آنتونیو کاستلو هستم و یک عکاس تجربی، هنرمند تجسمی و سفیر برند لوموگرافی (مدیر بازاریابی و رسانه آنلاین برای کلمبیا) هستم.

من به عنوان یک هنرمند مستقل برای رسانه های مختلف و شرکت های خصوصی کار می کنم، آثار من در سایت ها و مجلات بسیاری در سراسر جهان منتشر شده است و آثار من در مکان هایی مانند مسکو، پاریس، هنگ کنگ، نیویورک، برلین به نمایش گذاشته شده است. ... و غیره. اصالتاً اهل بوگوتا، کلمبیا هستم، پس از سالها کار و ترک در نیویورک، اکنون در برلین زندگی می کنم.

در وقت آزادم دوست دارم نقاشی بکشم، در شهر دوچرخه سواری کنم و با فیلم ها و عکس های آزمایشی بازی کنم.

برای اطلاعات بیشتر، وب‌سایت، اینستاگرام و یوتیوب من را بررسی کنید:

www.antoniocastello.com

https://www.youtube.com/channel/UC_3uFVQ9giVKkXG3gs84qzQ

https://www.instagram.com/antoniocastello/

یکی از عکس‌های مورد علاقه‌ام که گرفتم، هنگام کار برای هفته مد نیویورک بود. من برای فیلمبرداری در شوی مد یک طراح روسی دعوت شده بودم و این لنز قدیمی قدیمی پتزوال (یکی از اولین لنزهای اختراع شده) را با خودم بردم که به یک دوربین دیجیتال متصل است. نمی‌دانستم چه انتظاری داشته باشم، اما عکس‌هایی که آن روز آمدند شگفت‌انگیز بودند!

من همچنین دوست دارم با خودم بازی کنم و از من و "توئین"م پرتره بگیرم، من همچنین بر اساس آن عکس‌ها ویدئو می‌گیرم، این پروژه را خوان آنتونیو می‌نامم (نام اصلی من خوان آنتونیو است) این پروژه مورد علاقه من است:

دوره های این مدرس:

آموزش نوردهی های دوگانه و طولانی: عکاسی تجربی 35 میلی متری و 120 فیلم

Double and Long Exposures: 35mm and 120 Film Experimental Photography

به Lomography Antonio Castello بپیوندید تا تکنیک‌های سرگرم‌کننده برای استفاده حداکثری از دوربین آنالوگ خود را بیاموزید! این کلاس 53 دقیقه‌ای موارد فنی و خلاقانه را پوشش می‌دهد. ..


آموزش سیاه و سفید فیلم 35 میلی متری را با آبجو، زیست محیطی و ارزان تولید می کند.

Black and White develop 35mm film with Beer, ecologic and cheap.

"این درس برای 2 هفته آینده (تا پایان ژانویه) رایگان خواهد بود. بیاموزید که چگونه فیلم سیاه و سفید خود را با آبجو تیره، نوشابه شستشو و Vi ایجاد کنید. .."


آموزش مقدمه ای بر عکاسی: ریزه کاری های آنالوگ رفتن

Introduction to Photography: The Ins and Outs of Going Analogue

برای معرفی پرجمعیت عکاسی فیلم و سبک عجیب و غریب و پاپ دوربین‌های آنالوگ Lomo، به آنتونیو کاستلو Lomography بپیوندید. این کلاس یک ساعته. ..