Shreya Gada

هنرمند


سلام جانهای خلاق،

من شریا گادا یک هنرمند، مربی هنر، YouTuber و معلم Skillshare از هند هستم. من فارغ التحصیل رشته بازاریابی هستم و در همه چیز هنرمند هستم. من عاشق کاوش و بازی با مدیوم های مختلف مانند روغن، آبرنگ، اکریلیک، گواش و گاهی اوقات حتی پاستیل های روغنی هستم. اگرچه محبوب ترین وسیله من آبرنگ است. بازی و آزمایش با رنگ‌ها، مدیوم‌ها و سوژه‌های مختلف به من احساس سرزندگی و شادی می‌دهد. هنر مانند درمانی برای روح من است زیرا هر زمان که در حال نقاشی هستم تمایل دارم آنچه را که در اطراف اتفاق می افتد فراموش کنم و در دنیای کوچک خودم خوشحال هستم.

شما می توانید تمام کارهای من را در اینجا بررسی کنید

من دوست دارم دانش و تجربیاتم را با هر کسی که می‌خواهد یاد بگیرد و لذت ببرد به اشتراک بگذارم. من هیچ تحصیلات رسمی در زمینه هنر ندارم تنها چیزی که به دست آورده ام از طریق تمرین زیاد و برخی راهنمایی ها بوده است، بنابراین به شدت معتقدم که هر کسی می تواند نقاشی کند.

پس اگر می‌خواهید یاد بگیرید، موضوعات مختلف را کشف کنید یا فقط استراحت کنید و زمان با کیفیتی را با خودتان بگذرانید، سپس به من بپیوندید و اجازه دهید با هم نقاشی کنیم.

دوره های این مدرس:

آموزش 5 مزرعه گل بهاری مختلف را با استفاده از آبرنگ رنگ آمیزی کنید

Paint 5 different Spring Flower Field using Watercolors

"سلام سلام ممنون از حضور شما در این کلاس، پنج مزرعه گل مختلف را با استفاده از آبرنگ نقاشی خواهیم کرد. من رویکرد ساده خود را در مورد پی به اشتراک خواهم گذاشت. .."


آموزش 15 منظره کوچک به سبک پولاروید را سریع و آسان با استفاده از آبرنگ نقاشی کنید

Paint Quick & Easy 15 Polaroid Style Mini Landscapes Using Watercolors

آیا شما کسی هستید که آبرنگ را امتحان کرده اید و به طرز بدی شکست خورده اید؟ یا آیا شما کسی هستید که همیشه می خواستید با آبرنگ نقاشی کنید اما هیچ وقت برای انجام این کار نداشتید؟ ..


آموزش نقاشی آرامش‌بخش آسمان با آبرنگ- نقاشی ساده و رسا در آسمان

Relaxing Watercolor Sky Painting- Simple Expressive Pastel Sky Painting

آسمان جزء اصلی هر نقاشی منظره بوده است. اگرچه مردم همیشه می گویند نقاشی آسمان نرم با آبرنگ همیشه دشوار است. اما آیا شما. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی مناظر به اندازه کارت پستال با آبرنگ دانه بندی

How to Paint Post Card Size landscapes With Granulating Watercolors

"سلام دوستان خلاق، آیا تا به حال خود را مجذوب مفهوم دانه بندی آبرنگ کرده اید؟ در مورد دلایل وزوز ژن آنها تعجب می کنم. .."


آموزش نقاشی منظره روستایی با آبرنگ

Watercolor Country Side Landscape Painting

" آیا نمی خواهید وقت خود را در جایی بگذرانید که در آن سکوت کامل وجود داشته باشد و تنها چیزی که می توانید بشنوید و ببینید صدای جیر جیر پرندگان یا گاوهایی است که نگاه می کنند یا فقط زمین ها و م. .."


آموزش چگونه از ابتدا کتاب طراحی خود را بسازید - تکنیک آسان

How to Make your Own Sketchbook from Scratch- Easy Technique

"سلام خلاقان، آیا تا به حال خواسته اید دفترچه طراحی سفارشی با اندازه ای که می خواهید داشته باشید اما هرگز یکی را پیدا نکرده اید؟ پس چرا با کسری از خود یک کتاب طراحی ایجاد نکنید. .."


آموزش نقاشی آسمان غروب و ابرهای پنبه ای با استفاده از آبرنگ

Painting Sunset Sky and Cotton Candy Clouds using Watercolors

" آسمان یکی از عناصر اصلی نقاشی منظره است. چه هر نوع آسمانی مانند آسمان غروب خورشید، آسمان طلوع خورشید، آسمان شب، آسمان تاریک، آسمان طوفان رعد و برق یا کلو. .."


آموزش نقاشی ساده سرگرم کننده نشانک با استفاده از آبرنگ | نقاشی نشانک DIY

Easy Fun Bookmark Painting Using Watercolors | DIY Bookmark Painting

" در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه 6 نشانک زیبا را از ابتدا نقاشی کنید. از ایجاد این نشانک‌ها که می‌توانید w را نگه دارید، بسیار لذت خواهید برد. .."


آموزش نحوه نقاشی منظره پیشرفته با تکنیک های اولیه آبرنگ را بیاموزید

Learn how to paint advance Landscape with basic watercolor techniques

" کار با آبرنگ کار آسانی نیست. شما نه تنها به درک زیادی در مورد مواد و تکنیک‌هایی که استفاده می‌کنید، بلکه گاهی اوقات حتی به درک زیادی نیاز دارید. .."


آموزش Chill and Create: Easy Winter Landscape | نقاشی صحنه های زمستانی با من

Chill and Create: Easy Winter Landscape | Painting Winter Scenes With Me

" سلام خلاقان! ممنون که سر زدید من شریا هستم، و امروز، خوشحالم که شما را در ایجاد یک صحنه زیبای زمستانی راهنمایی می کنم - پروژه ای که شما انجام خواهید داد. .."


آموزش نقاشی منظره آبرنگ روی کاغذ بزرگ برای مبتدیان

Watercolor Landscape Painting On large Paper for Beginners

آیا تا به حال از نقاشی روی کاغذ بزرگتر ترسیده اید؟ آیا تا به حال تقریباً قدمی برداشته‌اید که بزرگ‌تر نقاشی کنید، اما با نگاه کردن به نتایج، هرگز آن را امتحان نکرده‌اید؟ سپس این کلاس است. ..