In-Process

داستان سرایی + رسانه

به سری In-Process خوش آمدید. کلاس‌هایی که توسط شبکه‌ای از هنرمندان، خالقان و کارشناسان اداره می‌شوند و فرآیندهای خلاقانه، عملی و فنی خود را به اشتراک می‌گذارند.


سری In-Process یک بایگانی آنلاین از کلاس‌هایی است که در آن جامعه مستقیم ما، سازندگان مورد علاقه ما، و افرادی که کارشان را تحسین می‌کنیم، روش‌های شخصی خود را برای ایجاد کار معنادار به اشتراک می‌گذارند. امیدواریم این کلاس ها به شما کمک کند تا تمرین هنری خود را تعریف کنید :)

دوره های این مدرس:

آموزش داستان سرایی صمیمی برای پادکست: 4 عنصر کلیدی

Intimate Storytelling for Podcasting: The 4 Key Elements

این کلاس بینشی است از روند هنرمند و روزنامه نگار Sayre Quevedo برای ایجاد داستان های صوتی متحرک و شخصی، با استفاده از چهار عنصری که او دارد. ..


آموزش اصول اولیه برای نوشتن و تصویرسازی اولین کمیک شما

Fundamentals for Writing and Illustrating Your First Comic

بیایید اولین کتاب کمیک خود را بسازیم! این کلاس برای مبتدیان مطلق داستان نویسی، به ویژه کسانی که علاقه مند به خلق داستان از طریق th هستند، عالی است. ..


آموزش مهارت ها و تکنیک های ضروری نورپردازی برای سازندگان ویدیو و محتوا

Essential Lighting Skills and Techniques for Video and Content Creators

"این کلاس مقدمه ای مبتدی بر اصول و تکنیک های نورپردازی است تا به شما کمک کند سبک بصری خود را توسعه دهید. چه فیلمساز جدیدی باشید که کار می کنید.


آموزش مستند: Herramientas Básicas Para Contar Historias Personales

Documental: Herramientas Básicas Para Contar Historias Personales

¿Tienes una historia personal یا comunitaria que quieras contar o que quieras recuperar، pero te sientes intimidado para contarla؟ O no sabes donde comenzar؟ E.