Penny Lane

فیلمساز

پنی لین بیش از یک دهه است که فیلم‌های غیرداستانی نوآورانه و برنده جایزه می‌سازد. جدیدترین مستند بلند او درود بر شیطان؟ توسط Magnolia Pictures در سال 2019 منتشر شد. سه مستند بلند قبلی او عبارتند از درد دیگران (2018)، آجیل! (2016) و نیکسون ما (2013).

The Pain of Others در روتردام نمایش داده شد و به شفیلد و BAMcinemaFest رفت. آجیل! برای اولین بار در ساندنس نمایش داده شد و در آنجا جایزه ویژه هیئت داوران را برای ویرایش دریافت کرد. نیکسون ما اولین بار در روتردام نمایش داده شد و برنده جایزه کن برنز برای "بهترین" شد. جشنواره» در Ann Arbor، و به عنوان فیلم شب پایانی در New Directors/New Films انتخاب شد.

در سال 2018 پنی مفتخر به دریافت جایزه پیشتاز در SF DocFest شد، جایزه موفقیت‌آمیز تخم مرغ و در آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک پذیرفته شد.

فیلم‌های کوتاه او، مانند فقط آب اضافه کن (2016) و مسافران (2010)، در جشنواره های فیلم تحسین شده و محبوبیت آنلاین کسب کرده اند. نمایش‌های جشنواره فیلم در دنیای فیلم‌های مستقل و تجربی از جمله ساندنس، روتردام، تصاویر، IMPAKT، Hot Docs، Full Frame، CPH:DOX و Oberhausen انجام می‌شود.

او از مؤسسه ساندنس، Creative Capital، Cinereach، TFI Documentary Fund، Jerome Foundation، Catapult Film Fund، LEF Foundation، NYSCA و بسیاری از سازمان های دیگر کمک هزینه دریافت کرده است.

و بله، پنی لین نام واقعی اوست.

دوره های این مدرس:

آموزش فیلم‌سازی یافت شده: با دوربین فیلم‌های عالی بسازید

Found Footage Filmmaking: Make Great Videos with a Camera

با دسترسی به دنیای گسترده ویدیوهای آنلاین، هر فرد خلاقی ابزارهایی برای فیلمساز شدن دارد—بدون نیاز به دوربین یا خدمه! چرا عکس های جدید بسازیم وقتی که مادر. ..