Evelio Mattos

مدیر خلاق بسته بندی و طراحی

با نزدیک به 20 سال تجربه طراحی بسته بندی برای مشتریانی مانند Sonos، Google، Tesla، Birkenstock، و Tiffany Co. فرآیندی را تعریف کرده ام که می دانم برای شما کارساز خواهد بود.

سرعت کسب‌وکار هر روز سریع‌تر و سریع‌تر حرکت می‌کند. راه ادامه دادن و رقابت این است که یاد بگیرید چگونه ایده های خود را به همان سرعتی که در ذهن شما تکامل می یابند به اشتراک بگذارید. این چیزی است که طراحی می تواند برای شما انجام دهد.

طراحی سریع‌ترین راه برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها روی کاغذ با مشتریان، اعضای تیم، تولیدکنندگان یا صاحبان برند است.

به دلیل ارائه مداوم راه حل های طراحی بسته بندی B2B و B2C در بازار از کلیک تا آجر معروف است. اشتیاق من به طراحی ریشه در طبیعت رقابتی و روحیه کارآفرینی من دارد. من به توسعه مشترک و تلاش برای شناسایی راه حل های استراتژیک و خلاقانه بر اساس استراتژی طراحی و همچنین تجربه کاربر اعتقاد دارم.

فرایند من با طراحی و نمونه سازی برای دستیابی به جهت لمسی قبل از در نظر گرفتن طراحی بصری آغاز می شود.

من به عنوان مدیر خلاق طراحی بسته بندی، تجربه فیزیکی کاربر از جعبه گشایی را با جنبه های بصری طراحی گرافیکی ترکیب می کنم. هدف بسته بندی فراتر از محافظت از محصول، راهنمایی کاربر به سمت محصول و به جا گذاشتن یک اثر ماندگار از تجربه است.

من بسیار هیجان زده هستم که روند خود را با شما به اشتراک بگذارم. در کلاس شرکت کنید و با هر سؤالی تماس بگیرید، می توانید من را اینجا یا در لینکدین پیدا کنید.

نمی‌توان منتظر ماند تا ببیند چه چیزی ایجاد می‌کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی بسته بندی: چگونه مفاهیمی را ترسیم کنیم که شگفت زده و لذت می برند

Packaging Design: How to Sketch Concepts That Surprise and Delight

به Evelio Mattos بپیوندید - سردبیر سابق وبلاگ طراحی بسته‌بندی Dieline و میزبان بهترین پادکست بسته‌بندی لعنتی، Package Design Unboxd - برای یک هکتار. ..