Adrienne Braganza Tacke

نویسنده، مهندس، معلم Adrienne Braganza Tacke نویسنده و مهندس است که از آموزش دیگران در مورد توسعه نرم افزار لذت می برد.


از مسیر "طبیعی" پرستاری، Adrienne تصمیم به عمده در سیستم های اطلاعات مدیریت در دانشگاه نوادا، لاس وگاس انتخاب کرد. پس از تقریبا هشت سال به عنوان یک مهندس نرم افزار، او در صنایع متعددی، از جمله مراقبت های بهداشتی و تحصیلات عالی کار کرده است. در حال حاضر، او یک مهندس توسعه نرم افزار در Debttrader است، جایی که او در چالش های مدرن سازی صنعت Fintech مبتنی بر صفحه گسترده است.

در اوقات فراغت خود، Adrienne همچنین سخنران، مربی، نویسنده، نویسنده و مدافع آموزش های ساقه است. اولین کتاب Adrienne، برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان: پایتون ، به طور پیوسته در 10 فهرست برتر از کتاب های برنامه نویسی کودکان بهترین فروش در آمازون بوده است. او همچنین به طور منظم با مدارس ملاقات می کند تا با دانش آموزان درباره یک مهندس نرم افزاری و قدرت کد صحبت کند. هنگامی که با دانشجویان ساقه مشتاق بازدید نمی کنید، Adrienne در کنفرانس های فنی در سراسر ایالات متحده آمریکا صحبت می کند. دنبال Adrienne در توییتر و Instagram Aadriennetacke برای دیدن آنچه که او تا به حال.
دوره های این مدرس:

آموزش Inclusive Tech: انجام بررسی های کد انسانی

Inclusive Tech: Conducting Humane Code Reviews

بررسی کد قسمتهای اصلی فرایند توسعه نرم افزار است ، پس چرا بسیاری از توسعه دهندگان از آنها وحشت دارند؟ در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه بررسی کد را از دردناک به مولد انجام دهید.


آموزش توسعه راه حل های CI/CD با Devops Azure

Developing CI/CD Solutions with Azure DevOps

بیاموزید که چگونه می توان کنترل منبع مناسب را برای برنامه وب خود تنظیم کرد و خط لوله ادغام مداوم و تحویل مداوم (CI/CD) کاملاً خودکار را در Azure پیکربندی کرد.


آموزش در حال توسعه راه حل های محاسبه لاجوردی

Developing Azure Compute Solutions

بیاموزید که چگونه می توان کنترل منبع مناسب را برای برنامه وب خود تنظیم کرد و خط لوله ادغام مداوم و تحویل مداوم (CI / CD) کاملاً خودکار را در Azure پیکربندی کرد.


آموزش یادگیری عملکردهای بادوام Azure

Learning Azure Durable Functions

موارد استفاده اساسی از الگوهای رایج در عمل را با استفاده از عملکردهای بادوام Azure کاوش کنید.


آموزش Azure Essential Training برای توسعه دهندگان

Azure Essential Training for Developers

به اکوسیستم لاجورد نگاهی متمرکز بر توسعه دهندگان داشته باشید. بیاموزید که چگونه به سیستم عامل محبوب رایانامه پیمایش کرده و از آن برای ساخت ، استقرار و مدیریت برنامه ها استفاده کنید.