Hannah Argyle

عکاس، سازنده محتوا، مادر



سلام، من خیلی خوشحالم که اینجا هستید و دوره های من را پیدا کرده اید!

من هانا هستم، یک عکاس خودآموز از بریتانیا. من با دو پسرم و سگ نجات بزرگم آلبرت زندگی می کنم. او کاملاً ستاره استوری های اینستاگرام من است ;)

من بعد از تولد فرزندانم به عکاسی روی آوردم، و چیزی که پیدا کردم یک منبع خلاقانه بود که به من قدردانی جدیدی از دنیای اطرافم داد، جامعه ای متشکل از افراد همفکر در اینستاگرام، و شغلی که من کاملا عشق!

من مشتاق به اشتراک گذاشتن چیزهایی هستم که در این راه آموخته ام، و عکاسی را به صورت تک به تک و همچنین از طریق دوره های آنلاین خود آموزش می دهم. عکاسی می‌تواند منبع شادی بسیاری از افراد باشد، چه ثبت لحظات ارزشمند با عزیزانتان (البته حیوانات خانگی نیز شامل!)، چه چند لحظه توجه و گذراندن مدتی در طبیعت.

هدف من ایجاد دوره هایی است که برای همه سطوح قابل دسترسی است و به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را ایجاد کنید و عکاسی را دوست داشته باشید!

من اینجا هستم تا کمک کنم، لطفاً نظرات، سؤالات یا پیشنهادات خود را به hello@hannahargylephotography.com یا در اینستاگرام ارسال کنید


دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی برای اینستاگرام: زندگی خود را ثبت و به اشتراک بگذارید

Photography for Instagram: Capture and Share Your Life

زندگی شما ارزش به اشتراک گذاشتن را دارد، مهم نیست که چه نوع ماجراجویی (کوچک یا بزرگ) روزهای شما را پر می کند. با عکاس خودآموخته هانا آرگیل در این اک همراه باشید. ..


آموزش اصول عکاسی: تعمیق تمرین خود با تکنیک های ضروری

Fundamentals of Photography: Deepening your Practice with Essential Techniques

«دانستن همه چیز در مورد دوربین به تنهایی یک عکاس عالی نمی سازد. به عکاس، هانا آرگیل، بپیوندید، زیرا او به شما کمک می کند تا شما را تقویت کنید (و باور کنید!). .."