Pigliicorn

نقاشی سرگرم کننده است!

سلام! من یک هنرمند دیجیتال خودآموز از تورنتو، کانادا هستم.

من سال‌ها از منابع گسترده اینترنت برای توسعه سبک‌های انیمه و نقاشی‌ام یاد گرفتم و اکنون می‌خواهم اشتیاقم به هنر دیجیتال را با تمام مزایای تجربه و درس‌هایی که دارم با شما به اشتراک بگذارم. بدون اشکالات مختلف و مفاهیم نادرست که در ابتدای سفر با آنها دست و پنجه نرم می کردم، یاد گرفتم. حتی ممکن است بتوانم به شما کمک کنم تا از دام های شخصی خود دوری کنید! بنابراین، نوک های تازه بردارید، سخت افزار انتخابی خود را بیرون بیاورید و برای بهبود آماده شوید!

به دنبال ارائه نوع محتوایی هستم که آرزو می‌کنم در زمان شروع کارم در دسترس باشد! اگر از کار من لذت می برید، لطفاً در رسانه های اجتماعی دنبال کنید!






دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ترسیم انیمه دختران در نمای 3/4 | انیمه و مانگا (مبانی)

How to Draw Anime Girls in 3/4 View | Anime & Manga (Basics)

"سلام به همه! در این آموزش من شما را در طراحی یک دختر انیمه در نمای 3/4 در زمان واقعی راهنمایی می کنم. من در هر مرحله دموهای زنده را به شما نشان خواهم داد. ..."


آموزش نحوه کشیدن مدل موی زنانه | انیمه و مانگا (مبانی)

How To Draw Female Hairstyles | Anime & Manga (Basics)

آموزش کشیدن مدل موی زنانه آسان برای شخصیت های انیمیشن و مانگا. من به اصول اولیه نحوه ایجاد فرم مو و ترسیم پروپوهای اساسی خواهم پرداخت. ..


آموزش نقاشی! از انیمیشن تا نیمه واقعی: نقاشی دیجیتال

Paintover! From Anime to Semi-Realistic: Digital Painting

"این کلاسی است که برای هنرمندان متوسط ​​تا پیشرفته طراحی شده است! ما به یک روش جالب، اما غیرمتعارف برای انتقال از انیمه به نیمه‌ریا نگاه خواهیم کرد. .."


آموزش نحوه ترسیم خطوط تمیز و زیبا | انیمه و مانگا (مبانی)

How to Draw Clean and Pretty Linework | Anime & Manga (Basics)

"سلام به همه! در این آموزش من شما را از طریق بهبود خط انیمه در زمان واقعی راهنمایی می کنم. من در هر مرحله دموهای زنده را به شما نشان خواهم داد. ما .."