David Yahalom

متخصص پایگاه داده و معمار راه حل های ابری دیوید یاحالم یک متخصص پایگاه داده معتبر و معمار راه حل های ابری با بیش از 15 سال تجربه است.

وی در زمینه فناوری اطلاعات و بسترهای پایگاه داده مانند Oracle ، Hadoop ، Amazon Web Services ، Microsoft Azure ، MySQL و PostgreSQL متخصص است.

دیوید افسر ارشد فناوری (CTO) و بنیانگذار Naya Tech و خالق migVisor است ، یک مشاور مهاجرت پایگاه داده SaaS منحصر به فرد که پذیرش فناوری های پایگاه داده بومی ابر را تسریع می کند. او همچنین نویسنده دوره های معرفی Hadoop YARN و The Scoop on Hadoop Sqoop است و مدرس معتبری برای دانشگاه کلودرا و اوراکل است.
دوره های این مدرس:

آموزش پایگاه داده اوراکل 12c: SQL پایه

Oracle Database 12c: Basic SQL

بیاموزید که چگونه از SQL در محیط Oracle Database 12c استفاده کنید. این دوره در سطح مبتدی نحوه پرس و جو ، انتخاب ، فیلتر کردن ، پیوستن و دستکاری داده های Oracle را با استفاده از دستورات SQL نشان می دهد.


آموزش Oracle 12c Release 2 ویژگی جدید و Oracle Cloud

Oracle 12c Release 2 New Features & The Oracle Cloud

برخی از جالبترین ویژگیهای جدید Oracle 12c Release 2 را کاوش کنید و تمام مواردی را که برای ایجاد و اتصال به یک پایگاه داده Oracle در بستر Oracle Cloud لازم است بدانید.


آموزش مدرن سازی پایگاه داده

Database Modernization

نحوه آماده سازی و اجرای موفقیت آمیز پروژه مدرنیزاسیون پایگاه داده ، از جمله نحوه برخورد با ارزیابی ، تبدیل طرح و انتقال داده ها را بیاموزید.


آموزش پایگاه داده اوراکل 12c: مدیریت

Oracle 12c Database: Administration

Oracle 12c پیشرو سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای است. با اصول نصب ، پیکربندی و مدیریت یک پایگاه داده Oracle آشنا شوید.


آموزش Oracle 12c: ویژگی های جدید

Oracle 12c: New Features

ویژگی ها و پیشرفت های برتر جدید Oracle 12c را که DBA باید از آنها بدانند کاوش کنید.


آموزش پایگاه داده اوراکل 12c: SQL پیشرفته

Oracle Database 12c: Advanced SQL

جنبه های پیشرفته کدگذاری را با استفاده از SQL در محیط Oracle Database 12c کاوش کنید.


آموزش بانک اطلاعات اوراکل 12c: پشتیبان گیری و بازیابی

Oracle Database 12c: Backup and Recovery

بیاموزید که چگونه استراتژیهای پشتیبان و بازیابی را که داده های ذخیره شده در پایگاه داده های Oracle 12c شما را ایمن و ایمن نگه می دارد ، طراحی و پیاده سازی کنید.


آموزش بانک اطلاعات اوراکل 12c: امنیت

Oracle Database 12c: Security

بیاموزید که چگونه با پیکربندی کاربران ، مجوزها و امتیازات ، نقش ها ، ممیزی و رمزگذاری ، یک پایگاه داده Oracle 12c را ایمن ، محافظت و سخت کنید.