Dusan Brkovic

فیلمساز، طراح صدا، تدوینگر

من یک فیلمساز و طراح صدا هستم که عاشق فیلم‌ها هستم، به رشد و پیشرفت جامعه فیلم کمک می‌کنم، از دیگرانی که مایل به اشتراک‌گذاری هستند یاد می‌گیرم و راه‌های جدیدی را برای بهبود خودم دنبال می‌کنم.

از سال 2006 در آکادمی هنر در نووی ساد تحصیل در رشته فیلمسازی را شروع کردم، در رشته طراحی صدا سینما، جایی که مدرک لیسانس خود را در سال 2010 گرفتم. و فیلم های آوانگارد که برخی از آنها در جشنواره های سراسر جهان بسیار موفق بودند.

کارم را به‌عنوان فیلمبردار و تدوینگر در فیلم‌های کوتاه و موزیک ویدیو شروع کردم و بعد به کارهای مستند، فیلم‌های بلند و تبلیغات رفتم. من بسیار خوش شانس بودم که در کنار برخی از بهترین هنرمندان اطرافم یاد گرفتم و کار کردم و خودم را با افرادی احاطه کردم که واقعاً آنها را تحسین می کنم و به آنها احترام می گذارم، چه در سطح حرفه ای و چه در سطح شخصی.

همانطور که من به عنوان یک هنرمند رشد کردم، اشتها برای دانش بیشتر شد. در سال 2018 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فیلمبرداری گرفتم و به نویسندگی و کارگردانی چند فیلم کوتاه پرداختم. نام واقعی من فیلمسازی است و این یک سفر طولانی برای من بوده و خواهد بود.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر طراحی صدا - چگونه منظره های صوتی بهتری برای ویدیوی خود بسازید

Mastering Sound Design - How to Build Better Soundscapes for Your Video

ایجاد یک مونتاژ ویدیویی باورنکردنی فقط نیمی از کار است. اکنون که تصاویر را به پایان رساندید، وقت آن است که یک منظره صوتی ایجاد کنید تا دست به دست هم دهید. ..