Photofonz Media Ferdy Neubauer

اشتیاق عکاسی را به اشتراک بگذارید

فردیناند نوبائر (فردی)، بنیانگذار رسانه "Photofonz" می خواست به علاقه مندان به عکس فرصتی بدهد تا دانش و اشتیاق خود را در عکاسی از طریق آموزش آنلاین افزایش دهند. او دانش و تجربه خود را از مراحل بسیاری از عکاسی که در آن درگیر بوده است، از شروع به کار پاره وقت خود، زمانی که مراسم عروسی و پرتره را از اتاق غذاخوری آنها رزرو کرد، به اشتراک می گذارد. او یک استودیوی خانگی تمام وقت ساخت، سپس به یک فضای استودیوی تجاری نقل مکان کرد. او قبل از فروش استودیوی خود، بیست سال دیگر استودیوی خود را در آنجا اداره کرد.

او اکنون وقت خود را صرف انجام تکالیف گاه به گاه و آموزش در زمینه عکاسی می کند. او همچنین برای همسرش از محصولات کوچک جواهرات عکاسی می کند.

او علاوه بر اشتیاق به عکاسی، از ترشی‌بال، پیاده‌روی، شنا، آمادگی جسمانی و پیاده‌روی با سگش لذت می‌برد.

او مدرک کارشناسی ارشد عکاسی و صنعتگر عکاسی خود را از عکاسان حرفه‌ای آمریکا و مدرک تمجید استادی عکاسی را از عکاسان بین‌المللی پرتره عروسی دریافت کرد. چاپ های برنده جایزه او در مرکز Epcot والت دیزنی به نمایش گذاشته شده است. جوایز دیگر شامل گالری کداک و جوایز شاهکار فوجی است.

چه به‌عنوان یک علاقه‌مند به عکاسی به‌دنبال ارتقای سطح حرفه‌ای‌تری از عکاسی باشید یا بخواهید عکاسی را حرفه خود کنید، او آنجا بوده است و دانش، تجربه و اشتیاق خود را با کسانی که می‌خواهند وارد این عرصه شوند به اشتراک می‌گذارد. ماجراهای شگفت انگیز عکاسی جایی که هرگز لحظه ای کسل کننده وجود ندارد.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر جواهرات آیفون و عکاسی محصولات کوچک

Mastering iPhone Jewelry & Small Product Photography

آیا می‌دانید که عکس‌های با ظاهر عالی می‌توانند به طور چشمگیری تفاوتی در ارزش درک شده از موردی که از آن عکس می‌گیرید ایجاد کنند؟ بله این درست است. Seve ..


آموزش عکاسی سگ/حیوان خانگی فقط با استفاده از آیفون و نور طبیعی

Dog/Pet Photography Using Just Your iPhone & Natural Light

در این کلاس شما یک روش ساده و در عین حال حرفه ای را برای عکاسی از سگ ها با استفاده از گوشی و نور طبیعی فضای باز یاد خواهید گرفت. حتی اگر خیلی کم داشته باشید. ..


آموزش عکاسی حرفه ای از محصولات کوچک و جواهرات با استفاده از چادر سبک

Professional Small Product & Jewelry Photography Using a Light Tent

یک چادر نورانی برپا کنید و از تکنیک نورپردازی که در اینجا آموزش داده شده است استفاده کنید و با استفاده از سایر لوازم جانبی می توانید تصاویری با کیفیت حرفه ای و زیبا را به نمایش بگذارید. . . .


آموزش 7 روش برای عکاسی از محصولات کوچک یا جواهرات

7 Ways To Photograph Small Products or Jewelry

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین تکنیک برای عکاسی از محصولات کوچک یا جواهرات من چیست؟ ممکن است در عکاسی از محصولات کوچک کاملاً جدید باشید. .."


آموزش راه اندازی یک اتاق دوربین در خانه، دفتر یا محل کسب و کار شما

Setting Up a Camera Room in Your Home, Office or Place of Business

"این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک اتاق عکاسی یا دوربین فیلمبرداری برای انجام عکاسی پرتره راه اندازی کنید. در حالی که شامل اطلاعاتی است که ممکن است برای i باشد. .."


آموزش اسرار پرتره نامزدی در فضای باز "داستان عشق".

Outdoor Engagement "Love Story" portrait Secrets

"عکاسی از افراد عاشق از زمانی که کار عکاسی را شروع کردم علاقه من بوده است. پرتره "داستان عشق" نامزدی در فضای باز متعلق به من است.


آموزش اسکن/کپی فیلم B&W

B&W Film Scanning/Copying

"چه شما فیلم B amp;W خود را پردازش می کنید یا نگاتیوهای B amp؛ W ارزشمندی از خانواده خود دارید که قدمت آنها به روزهای خوب قدیم سیاه آمپر؛ سفید، S. می رسد."