Arthur Bird

مدرس پیانو و نوازنده جلسه

سلام، من آرتور هستم و 20 سال است که پیانو می نوازم. پس از رسیدن به کلاس 8 با هیئت وابسته مدارس سلطنتی موسیقی، به عنوان یک نوازنده در نمایش های تئاتر در سراسر بریتانیا شروع به تور کردم. علاوه بر این، من تجربه زیادی در استودیوهای ضبط دارم، و با گروه های موسیقی در سراسر جهان، از بریتانیا، اروپا، ایالات متحده آمریکا و حتی استرالیا موسیقی اجرا کرده ام. من اکنون 10 سال است که پیانو تدریس می کنم و معلم مورد تایید شورای هنر شهر یورک هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش Read Music Fast for Piano - The Easy Way to Sight-Read Music (+Workbook)

Read Music Fast for Piano - The Easy Way to Sight-Read Music (+Workbook)

یادگیری خواندن موسیقی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که افراد هنگام یادگیری پیانو با آن مواجه می‌شوند و افراد مبتدی اغلب در اولین مواجهه با آن‌ها احساس ناراحتی می‌کنند. ..


آموزش گوش - گوش موزیکال خود را روی پیانو توسعه دهید

Ear Training - Develop Your Musical Ear on the Piano

"آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه برخی از مردم می توانند یک آهنگ را فقط یک بار گوش کنند و سپس فقط پشت پیانو بنشینند و آن را بنوازند؟ - این به این دلیل است که آنها یک توسعه دهنده چاه دارند. .."


آموزش دوره نهایی آکوردهای پیانو - برای پیانو و کیبورد

The Ultimate Piano Chords Course - for Piano & Keyboard

دوره نهایی آکورد پیانو به شما مهارت هایی می دهد که بتوانید هزاران آهنگ را پخش کنید. اکثر آهنگ ها با استفاده از آکورد نوشته می شوند، بنابراین اگر می دانید که چگونه. ..


آموزش Jazz Piano - The Ultimate Beginners Course - راهنمای گام به گام ساده برای پیانو جاز

Jazz Piano - The Ultimate Beginners Course - A simple step-by-step guide to jazz piano

"Jazz Piano - The Ultimate Beginners Course به شما کمک می کند تا در کمترین زمان برخی صداهای جاز جالب را بنوازید! بیشتر روش های یادگیری پیانو جاز جوابگو نیست. .."


آموزش پیانو بلوز و بداهه نوازی در سبک "آهسته بلوز".

Blues Piano & Improvisation in the "Slow Blues" Style

"با این دوره آموزشی در مورد پیانو بلوز و بداهه نوازی در سبک بلوز آهسته، نواختن پیانوی بلوز خود را به سطح بعدی ببرید! با یک حرفه ای ساده بلوز آهسته شروع کنید...."


آموزش پیانو بلوز برای مبتدیان - دوره ای در پیانو بلوز و بداهه نوازی

Blues Piano for Beginners - A Course in Blues Piano & Improvisation

آیا می‌خواهید بتوانید پشت پیانو،  بدون موسیقی، بنشینید و فقط بنوازی؟ اگر چنین است، این دوره برای شما مناسب است. به طور ویژه برای کسانی از شما که می خواهید لیام کنید ایجاد شده است. ..