Mohanrajan Guha rajan

سلام، من گوها راجان هستم

دارای بیش از 25 سال تجربه در صنعت فناوری اطلاعات (توسعه محصول، آموزش مشاوره).

آخرین تعامل او با اوراکل هند (در ابتدا با مشاوره و سپس با دانشگاه اوراکل) بود که بیش از 12 سال طول کشید. قبل از این، با Cap Gemini (که قبلاً iGate Global Solution)، جنرال الکتریک را نام می برد، کار کرده بود.

پروژه‌ها و برنامه‌هایی را در زمینه برنامه‌ریزی منابع سازمانی و پیاده‌سازی هوش تجاری در محدوده 3000 روز انسان با درآمد حدود 6 میلیون دلار آمریکا در سال مدیریت کرده بود. این پروژه‌ها در حوزه‌های صنعتی، مانند نفت و گاز، تولید فرآیند، مخابرات خرده‌فروشی پیشرفته در سراسر جهان هستند.

به‌عنوان قدردانی از تلاش‌های انجام شده در مدیریت پروژه، جوایز پروژه "تنظیم سرعت"، "بهترین مدیریت" را دریافت کرد.

همچنین در طراحی، توسعه و اجرای برنامه Graduate Hire در پشته محصولات Oracle برای شرکت‌های خدمات فناوری اطلاعات شریک در زمان‌های اخیر بسیار مؤثر بود.

درست از دوران کالج مجذوب دستگاه‌ها و تعامل حسگرها با رایانه بود، که باعث شد در اوایل دهه 90 روی میکروکنترلر تمرکز کند و در نهایت او را به سمت حوزه اینترنت اشیا و یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی این روزها جذب کرد.

با توجه به تجربه گسترده‌اش، او دوره‌های منحصربه‌فردی را در پلتفرم SkillShare ایجاد کرده است. او برنامه هایی برای ایجاد بیشتر دارد، زیرا اشتیاق او به کسب دانش و اشتراک گذاری آن بوده است.

او دارای مدرک مهندسی (علوم کامپیوتر) با MBA و گواهی PMP از سال 2007 است

همچنین اخیراً در پایتون، IOT توسط NPTEL (دولت هند) تأیید شده است

دوره های این مدرس:

آموزش Oracle APEX: ساخت برنامه وب با پایگاه داده اوراکل

Oracle APEX: Building Web Application with Oracle database

"این دوره جزئیات لازم برای توسعه برنامه وب با استفاده از Oracle APEX را در اختیار شما قرار می دهد.   این دوره از نسخه ابری Oracle APEX استفاده می کند، بنابراین نصب نمی شود. ..."


آموزش درک مفاهیم سئو و انجام ممیزی سئو با استفاده از ابزارهای رایگان

Understanding SEO concepts and performing SEO Audit using free tools

هر کسب و کاری، هرچند کوچک یا بزرگ، نیاز به حضور در وب دارد. با حضور وب شامل وب سایت می شود. داشتن وب سایت به تنهایی نتایج مطلوبی را ارائه نمی دهد. به. ..