Acker Kwan

شعبده باز

سلام به همه،

من آکر هستم، یک شعبده باز حرفه ای.

سفر جادویی من تاکنون بسیار رضایت بخش بوده است. سحر و جادو مرا به جاهای مختلف برده است که در آن افراد بسیاری را که امروز هستند، دوستانم، ملاقات کردم. من می خواهم این سفر را با شما به اشتراک بگذارم.

من در حال کار بر روی یک سری کلاس‌های Skillshare هستم که در آن جادوی عملی/تصویری را به اشتراک می‌گذارم که می‌تواند شما را به سرعت به دنیای اجرا برساند. مطالبی که من به اشتراک خواهم گذاشت در سالهای اجرای من آزمایش و آزمایش شده است.

اگر به کارهایی که من انجام می دهم علاقه دارید، لطفاً من را در نمایه Skillshare من دنبال کنید. اگر می خواهید بخشی از زندگی روزمره و سفر جادویی من باشید، به من سر بزنید :)





img>

"اصیل ترین هنر شاد کردن دیگران است"

-P.T Barnum

هیچ چیز مزخرفی عملی نیست و به راحتی می توان کارت جادویی را انجام داد. جادوی کارت 100% کاربردی و قدرتمند. شما حتی می توانید این ترفندها را با کارت های قرضی انجام دهید، به راحتی خانواده یا دوستان خود را در گردهمایی ها یا رویدادهای اجتماعی تحت تاثیر قرار دهید!

  • 3 جادوی کارت بداهه (بدون حقه)
  • 1 ترفند کارت قدرتمند بصری پاداش (الزام DIY)

_________________________________________________________________________________

جادوی مزخرف قسمت 1

سر اصل مطلب! هیچ ترفند جادویی طولانی و جعلی برای بازاریابی وجود ندارد، فقط جادوی قدرتمند را برای مخاطبان واقعی و برای بازی رسانه های اجتماعی شما امتحان و آزمایش کرده است. یاد خواهید گرفت:

  • 2 ترفند کارت قدرتمند - یک ترفند بسته که در آن می توانید در هر زمان - هر کجا اجرا کنید. و یکی از مورد علاقه های من که هنوز هم آن را اجرا می کنم. یادگیری هر دو آسان است.
  • 1 Social Media Killer - یک قطعه جادوی بصری فوق العاده برای تقویت بازی رسانه های اجتماعی شما! شما یاد خواهید گرفت که چگونه مجسمه آزادی را ناپدید کنید.

منتظر چه چیزی هستید؟ !

_________________________________________________________________________________

Magic 101 - از مبتدی تا مجری

من مجیک را به صورت انفرادی شروع کردم. این یک سفر زیبا اما گاهی اوقات، یک سفر سخت بود زیرا مطالب یادگیری زیادی در دنیای جادو وجود داشت. بسیاری از آنها گران و غیرعملی هستند .

در این کلاس مبتدی، من فقط آنچه را که برای شروع اجرا نیاز دارید به شما آموزش می دهم.

همچنین 7 ترفند قدرتمند را یاد خواهید گرفت که می توانید با اشیایی که قبلاً در خانه دارید انجام دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش جادوی بدون مزخرف: قسمت اول

No-Nonsense Magic: Part One

No-Nonsense Magic: Part One در این کلاس، مستقیماً به سر اصل مطلب می رویم. هیچ ترفند جادویی طولانی و تقلبی در بازار وجود ندارد، فقط Magic قدرتمند را برای au واقعی امتحان و آزمایش کرده است. ..


آموزش Magic 101: از مبتدی تا مجری

Magic 101 : From Beginner to Performer

"برای تبدیل شدن به یک مجیک مجیک به سرعت خود را دنبال کنید! وقتی برای اولین بار با Magic شروع به کار کردم، زمان و پول زیادی را صرف یادگیری حرکات فانتزی و خرید حرفه ای گران قیمت کردم. .."


آموزش جادوی بدون مزخرف قسمت دوم: نسخه کارت

No-Nonsense Magic Part Two: Card Edition

«جادوی بدون مزخرف قسمت دوم: نسخه کارتی در این کلاس، جادوی کارت را بررسی می کنیم. جادوی ساده و قدرتمند کارت جادویی که می‌توانید در هر زمان و هر مکان اجرا کنید. شما. .."