Eleonora Serra

آبرنگ ساز ایتالیایی

سلام، من الئونورا هستم.

من یک آبرنگ‌کار ایتالیایی هستم و بیش از هر چیز دیگری مناظر را دوست دارم زیرا فکر می‌کنم زیبایی طبیعت را به بهترین شکل نشان می‌دهند!

هنگامی که یک منظره را نقاشی می‌کنم، من واقعاً توسط نور و رنگ‌های روشن جذب می‌شوم، که دو عنصری هستند که من واقعاً هر بار تلاش می‌کنم آنها را ثبت کنم!

از سن 40 سالگی شروع به نقاشی کردم، اما به شدت معتقدم که اگر می خواهید به دنبال علاقه خود باشید، محدودیت سنی وجود ندارد، به خصوص وقتی صحبت از جنبه خلاقانه ما باشد. به ویژه، یادگیری آبرنگ آسان است و تمرین تنها چیزی است که برای به دست آوردن نتایج واقعاً خوب به آن نیاز دارید!

من آبرنگ را به عنوان یک رسانه دوست دارم زیرا به لطف شفافیت آن به من اجازه می دهد تا جادوی لحظه را به راحتی حتی زمانی که در سفر هستم به دست بیاورم، به همین دلیل رنگ ها و قلموهایم را همه جا با خود می برم!

من دوست دارم نحوه نقاشی مناظر را آموزش دهم و هیچ پاداشی بزرگتر از دیدن دانش آموزانم که به تنهایی آبرنگ های زیبا نقاشی می کنند، با استفاده از نقطه شروع یکی از عکس های مرجع آنها که ممکن است در تعطیلات گرفته شده باشد، وجود ندارد.

می توانید سفر من را در اینستاگرام دنبال کنید

یا می توانید در

من به من سر بزنید

دوره های این مدرس:

آموزش منظره های دریایی با آبرنگ: یک روش آزمایش شده و واقعی

WATERCOLOR SEASCAPES: A TRIED AND TRUE METHOD

«نمای کلی کلاس: مناظر دریایی یکی از زیباترین مناظر برای نقاشی هستند، اما می‌توانند دشوار باشند، زیرا ما عناصر زیادی در داخل داریم، مانند آسمان رو...»


آموزش مناظر با آبرنگ: طلوع خورشید بر روی رودخانه

WATERCOLOR LANDSCAPES: SUNRISE ON THE RIVER

«نمای کلی کلاس: این پروژه مملو از عناصر زیادی است که می‌توانید در یک منظره بیابید: طلوع خورشید زیبا با عبور نور از میان درختان صنوبر...»


آموزش منظره آبرنگ: چگونه کوه ها را رنگ آمیزی کنیم

WATERCOLOR LANDSCAPE: HOW TO PAINT MOUNTAINS

«آیا به دنبال نکاتی در مورد نحوه نقاشی کوه‌ها با آبرنگ هستید؟ این آموزش مناسب شماست! سریع است، آسان است و مملو از موارد مفید است. .."


آموزش دریای آبرنگ: چگونه امواج خردکننده را به طور موثر نقاشی کنیم

Watercolor sea: how to paint effectively crushing waves

بررسی اجمالی کلاس: اگر دوست دارید دریا را نقاشی کنید و همیشه با موضوعاتی مانند دریای مواج، امواج خردکننده و آسمان پس از طوفان دست و پنجه نرم کرده اید، این کلاس را بخوانید. ..


آموزش غروب های آبرنگ: رازهایی برای نتیجه عالی

WATERCOLOR SUNSETS: THE SECRETS FOR THE PERFECT RESULT

این کلاس یک دوره کامل است که به منظور آموزش تمام چیزهایی است که هنگام نقاشی غروب با آبرنگ، بدون توجه به منظره، باید بدانید: چگونه روشن‌ترین نور را حفظ کنید. ..


آموزش آبرنگ: منظره زمستانی در کمتر از 40 دقیقه

WATERCOLOR TUTORIAL: WINTER LANDSCAPE IN UNDER 40 MINUTES

"آیا به دنبال یک منظره زمستانی با نور غروب خورشید و فضایی بسیار آرام هستید؟ این آموزش مناسب شماست! سریع است، آسان است و ص. .."


آموزش منظره آبرنگ: چگونه یک آسمان زیبا را نقاشی کنیم

WATERCOLOR LANDSCAPE: HOW TO PAINT A BEAUTIFUL SKY

"آیا به دنبال نکاتی در مورد نحوه نقاشی تمام آسمان های ممکن با آبرنگ هستید؟ این آموزش مناسب شماست! این سریع است، آسان است و دارای بسته بندی شده است. .."


آموزش منظره آبرنگ: چگونه درختان را رنگ آمیزی کنیم

WATERCOLOR LANDSCAPE: HOW TO PAINT TREES

"آیا به دنبال نکاتی در مورد نحوه نقاشی درختان با آبرنگ هستید؟ این آموزش مناسب شماست! سریع است، آسان است و مملو از اطلاعات مفید است. .."


آموزش مناظر آبرنگ: چراغ های روی رودخانه

WATERCOLOR LANDSCAPES: LIGHTS ON THE RIVER

"نمای کلی کلاس: در این کلاس من شما را از طریق جادوی آبرنگ راهنمایی می کنم تا یک رودخانه زیبا در جنگل را با نور خیره کننده نقاشی کنید! اگر نقاشی می کنید..."


آموزش مناظر زیبای آبرنگ در کمتر از 30 دقیقه

Beautiful watercolor landscapes in under 30 minutes

"نمای کلی کلاس: آیا می توان یک جلسه نقاشی با آبرنگ خوب داشت حتی اگر فقط 30 دقیقه وقت داشته باشید؟ البته که اینطور است! زندگی می تواند شلوغ باشد، اما اگر شما ...."