Ashley Hills

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ساخت سرامیک با بودجه

How to make Ceramics on a Budget

"آیا شیفته ایده ساخت سرامیک هستید و هرگز فکر نمی کردید که قابل دستیابی باشد؟ من می خواستم آن را برای بیش از 20 سال امتحان کنم قبل از اینکه متوجه شدم این چیزی است که من ...."


آموزش نحوه رنگ آمیزی خاک رس پلیمری

How to Paint Polymer Clay

"در این درس من روند خود را از پرایمر تا لاک به اشتراک می‌گذارم! اگر با نقاشی روی پلیمر گل رس مشکل داشته‌اید، امیدواریم این کار به شما کمک کند تا شروع کنید! من به شما نشان می‌دهم..."


آموزش چگونه یک تصویر دو بعدی را به یک مجسمه سه بعدی تبدیل کنیم

How to Make a 2D Image into a 3D Sculpt

من فوق العاده هیجان زده هستم که دومین ویدیوی خود را در مجموعه مجسمه سازی خود به اشتراک بگذارم! در این کلاس من به اصول اولیه برای افرادی که انگشتان پای خود را فرو می‌برند باز می‌گردم. . . ارم، فی. ..


آموزش نحوه استفاده از خاک رس پلیمری برای ساخت عروسک های هنری

How to use Polymer clay to make Art Dolls

با اشلی همراه باشید تا مراحل ساخت یک عروسک هنری چندرسانه‌ای را توضیح دهد. این کلاس به نکاتی مانند موارد زیر اشاره می‌کند: مواد مورد علاقه شخصی او برای ....


آموزش چگونه هنر خود را آنلاین بفروشیم!

How to Sell your Art online!

من خیلی هیجان زده هستم که سفر و تجربیاتم را به اشتراک بگذارم!! در این کلاس من در مورد انتقال از انجام هنر "برای سرگرمی" به فروش آنلاین آن صحبت می کنم! (امیدوارم هنوز هم ...


آموزش ساخت قالب های سیلیکونی ساده در خانه!

How to make simple Silicone Molds at home!

"در این کلاس شما دو روش برای ساخت قالب یاد خواهید گرفت، یکی با سیلیکون و دیگری با خاک رس پلیمری. مجسمه سازان و کاستورهای رزینی به ویژه این روش ها را در برابر ... پیدا خواهند کرد."


آموزش سروصدای زیادی در مورد گواش وجود دارد

Much ado about Gouache

بیایید به دنیای گواش بپردازیم! در این درس، اصول اولیه چیستی گواش، برخی نکات دستی، و تمامی جریان کاری که به خوبی با usi ترکیب می شود را پوشش خواهم داد. ..